ח"כ מירי רגב עוררה בסוף השבוע סערה ציבורית, כשאמרה בראיון ל"ידיעות אחרונות" כי בוחרי הליכוד צריכים לעשות חשבון נפש על שבחרו להנהגה "אנשים בצבע לבן", כדבריה, וכי הגיע הזמן למנהיגות מזרחית במפלגה ובמדינה. הבוקר (ראשון) השיב לה חברה למפלגה, ח"כ אמיר אוחנה, בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM.

"חלק מהדברים שמירי מעלה הם בהחלט דברים שראויים לדיון ויש בהם אמת עובדתית. יחד עם זאת אני חושב שאדם צריך להיבחר על סמך מעשיו, תכונותיו, יכולותיו ולא על סמך איך נולד ואיפה נולד ובאיזה נטייה מינית וכו'. המזרחיות היא חלק מהזהות שלי, כמו זה שאני הומו ודברים נוספים. זה חלק שאני גאה בו בזהות שלי שני הוריי יוצאי מרוקו ואני מאוד מחובר לתרבות, למוזיקה, לאוכל, אבל אני לא חושב שכשאני בא לציבור זה מה שרלוונטי", אמר אוחנה. 

"אני חושב שמירי קודם כל היא חלק אינטגרלי וחשוב מתנועת הליכוד אני חושב שהיא עשתה ואמרה לאורך השנים דברים חשובים, אני חושב שהליכוד כמפלגה פלורליסטית ודמוקרטית יודעת להכיל גם גוונים שונים וקולות שונים ואני מאוד שמח על זה", הוסיף.

על הביקורת כי מרבית הבכירים בהנהגת הליכוד הם אשכנזים אמר אוחנה: "אני חושב שהיכולות והביצועים... כשאנחנו רואים את נתניהו, עם הניסיון שלו והיכולות שלו, אני חושב שהוא עומד מעל כל אדם אחר ואין זה רלוונטי המוצא".

על הביקורת הגוברת בליכוד כלפי נתניהו אמר: "אני שומע את הקולות אני חושב שזה לא כל כך הגון כי כשהם היו שרים לא שמעתם את הקולות האלה. אבל אני רוצה להגיד, כל מי שרוצה להעמיד עצמו לראשות התנועה מול נתניהו יותר ממוזמן לגשת לפריימריז, מי שמחליט זה המתפקדים. אני חושב שנתניהו יביס כל מי שיתמודד מולו. בעיניי מי שאומר 'אני אתמודד על ראשות הליכוד ביום שאחרי נתניהו', כנראה גם בסתר ליבו חפץ שיגיע היום ואפילו יעשה פעולות כדי שיגיע בגלוי או בסתר. אני חושב שנתניהו המתאים ביותר להוביל".