"התמונות לא שימחו אותי": תוכנית הבוקר של 103FM שודרה היום (שני) ללא ינון מגל, ובמקומו, לצד בן כספית שידר העיתונאי הוותיק ניסים משעל, ומרגע שמגל לא באולפן - מישהו צריך להחליפו בהגנה על ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה דהיום, ח"כ בנימין נתניהו, אך זו הגיעה מכיוון לא צפוי.

"וידוי אישי קצר", פתח משעל את הדיון המקדים לתוכנית, "אתמול פנו אליי ואמרו לי שאני צריך לשדר איתך. כמובן שהסכמתי ואמרתי 'איזה יופי, שיהיה יום אחד בלי נתניהו, יום אחד ניקיון'. ירד הערב, ואני מתחיל לראות את הידיעות. הבוקר אני קם ורואה את התמונות ואומר לעצמי 'על מה אתה מדבר'. מה, בן כספית יוותר על כאלה תמונות? אמרתי אולי בן יראה ד"ש מנתניהו. לא יודע אם הבחנת, הוא העביר לך ד"ש. הוא אומר 'החופשה משולמת מכיסה של המשפחה', במקרה ותרצה להגיד מי מימן. הוא כבר ענה לך".

"מאיפה אתה יודע שעיני צרה בנסיעה המשפחתית הזאת?", ענה לו כספית "הפוך", הפתיע העיתונאי את עמיתו להגשה. "קודם כל, התמונות לא שימחו אותי, אלה תמונות של מפלה. לראות את המבט בעיניו כמו אני לא יודע אפילו למה להמשיל אותו, ואת המזוודות. כך חולפת תהילת עולם. האנשים האלה סוחבים מזוודות, זה לא יעלה על הדעת".

"אתה מפתיע אותי, כי אנחנו בעיצומו של חודש אלול", אמר משעל, "חודש הרחמים והסליחות. פתאום משב רחמים וחמלה נמצא אצלך, ואתה מבטא אותו". כספית המשיך: "אלה תמונות לא נעימות, לראות שהם נסעו לחופש אז לוקחים את יאיר? בוא, חופש זה כבר לא יהיה".

"מי שמכיר אותי באמת יודע שמה שקשור אליו, אין בי רגש של שנאה", אמר כספית. "האישיות מורכבת מדי, מדהימה מדי, מרתקת מדי, היסטורית מדי ששנאה זה רגש פשוט ואני משתמש בו במשורה בעיקר לאויבים שלנו. אבל זה שהוא יצא? יש המלצה לא לטוס, הוא טס, זכותו. אין איסור לא לטוס, אני בשבת טס. אני אמנם משלם על הכרטיס מכיסי אבל אני טס לשבוע לחופש – מגיע לי. אם תהיה הוראה לא לטוס אני לא אטוס", סיכם.