ח"כ לשעבר אורן חזן מהליכוד נמצא בימים אלו בבית האח הגדול וחולם לקחת איתו את המיליון. כמו שקרה בפוליטיקיה אז גם בבית בנווה אילן, אורן חזן לא מפסיק לעשות סערות ולהתעמת עם הדיירים. בתכנית הרדיו של TMI, אמו של אורן, אביבה התארחה וחשפה לנו מה הייתה הטעות של חזן שגרמה לו לעוף מהפוליטיקה ומה הוא שווה היום אם יחליט לרוץ שוב.

"בפעם הראשונה שאורן חזן נבחר לליכוד זה היה בזכות ההורים שלו", סיפרה אביבה והוסיפה, "ה-17 אלף קולות שהוא קיבל בפריימריז היו בזכותו". על הטעות שגרמה לו להידחק לקצה הרשימה אמרה: "אם אתם זוכרים, קצת לפני הפריימריז פורסמה ידיעה בה אורן טען כי נתניהו צריך לצאת לנבצרות ומפה החליטו למחוק אותו. כדי לנקות את השם שלו, אנחנו מאוד כעסנו עליו. אורן שווה לליכוד היום בין 4 לחמישה מנדטים".

אורן חזן (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
אורן חזן (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

על החיים בבית: "יש לי בקבוצות הוואטסאפ של המעריצים שלו המון שמאלנים ושהם שומעים איך הוא מדבר על ארץ ישראל, הם אומרים קדימה תרוץ אנחנו איתך". על עצמה היא סיפרה שהיא ליכודניקית, ופעילה מתנדבת בתנועה. 

איך אפשר שלא להתייחס לפיל שבחדר כשמדברים עם ליכודניק: "חבל שנתניהו הלך, כי אנחנו רואים באיזה ממשלה אנחנו נמצאים, לא יודעת אם הציבור קורא, הם לא יודעים לאילו קנסות הם הולכים אחרי שהתקציב יעבור. אלו שצעקו לו 'לך לך', יקראו לו 'בוא בוא'. נתניהו יישאר איתנו הרבה זמן".

בנימין נתניהו  (צילום: הדס פרוש פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: הדס פרוש פלאש 90)

אחד הצופים בשידור שאל לגבי עניין הסלפי עם נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, ואף טען ש"אורן הוא גימיק". בתגובה ענתה אביבה: "הוא ביקש רשות מדונאלד טראמפ. גם כשיצא כותרת, הסתכלתי ושלחו לי את הסרטון. הוא ביקש מטראמפ סלפי והוא אמר לו כן. אם המצלמה של אורן לא הייתה נתקעת זה היה בסה"כ סלפי".