חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ב-103FM, והתייחס לתמונות של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בשדה התעופה: "זה לא נעים. בישראל לא מכבדים בעל תפקיד זה לא משנה מי, יכלו לשלוח מישהו מהקונסוליה לקבל אותו אבל הם לא עשו את זה. מה שטוב בפוליטיקה ודמוקרטיה שכל תפקיד הוא זמני וזה מוכיח את זה בצורה בולטת".

"נתניהו הוא ראש ממשלה לשעבר, שכיהן 12 שנה, אין שום סיבה שלא ישלחו מישהו לקבל אותו בניו יורק. לא מכבדים בישראל כלום", הוסיף.

בהמשך דבריו, הביע ביטן את דעתו על מצבה של הממשלה: "ממשלה לא יכולה להתפרק תוך חודשיים, אך הם מגזימים בכמה שהם נותנים. מישהו עושה להם בעיות והם נותנים לו תפקיד. הממשלה יצרה מצב שהיא צריכה לשרוד, ולכן מדינת ישראל בבעיה".

על העברת התקציב אמר חבר הכנסת: "יכולנו להעביר את התקציב בקלות, לא העברנו מכל מיני סיבות פוליטיות. ברגע שהם העבירו תקציב הנפילה שלהם תהיה יותר מהירה, זה דווקא יצמצמם את הזמן של הממשלה".

בהמשך, הוא התייחס לפרסומים שחשפו כי נתניהו הציע לשר הביטחון, בני גנץ, ראשות ממשלה ללא רוטציה: "גנץ לא מאמין לנתניהו, למרות שהוא יכול להיות ראש ממשלה מיד, הוא מפחד שאחרי שהוא יעשה זאת כל מפלגות הקואליציה יירצו בחירות".

בתוך כך, הגיב ביטן על האפשרות של החלפת נתניהו בראשות הליכוד: "זה לא קונץ, שהצד השני יקבע מי הנציג של הליכוד בממשלה. כרגע אני לא רואה לזה סיכוי, נתניהו לא יוותר".