יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) אמר הערב (שבת) כי הוא מאמין שתקציב המדינה יאושר במליאת הכנסת. בריאיון לחדשות 12 אמר כי "התקציב יעבור, הוא תקציב טוב, יש בו 50 מיליארד שקל תוספת, יש 61 אצבעות ואולי אפילו 62". בהמשך, חשף: "שוחחתי עם נתניהו על השיח הלא תרבותי בכנסת ואולי יחד נעשה כמה צעדים בנושא, סיכמנו שנשוחח על זה לאחר התקציב". 

על השינויים שהצליח להכניס בתקציב אמר לוי: "יחד עם חברת הכנסת סילמן וחבר הכנסת טופורובסקי ניהלנו מו"מ עם האוצר ושר האוצר ומגיע לו תודה על הנכונות להוריד. הורדנו כ-30% מחוק ההסדרים בהם נושאים מאוד מהותיים, הייתי רוצה לראות הכל הולך בהליך רגיל אבל יש דברים שהם דחופים ובנפשה של הממשלה הזו וראוי שיכנסו לחוק ההסדרים. עכשיו תפקידם של חברי הכנסת להיכנס לזירה הזו, לבדוק את הדברים ולקבל החלטה". הוא הוסיף: "הייתי סגן שר אוצר, הכנתי תקציב, אי אפשר להאכיל אותי עם עיזים. אני יודע בדיוק מה להוריד ומה לא. הייתי רוצה לראות דברים נוספים יורדים אבל לא הכל אפשרי". 

על ארוחת הערב עם בני הזוג נתניהו סיפר: "רעייתי ואני הזמנו את הזוג לארוחתת ערב אישית שארכה שעתיים וחצי, אשתי בישלה והשיחה הייתה שיחה אישית שעתיים וחצי. דיברנו על השיח בכנסת, השיח לעיתים האלים הזה שיורד מנתחת לחגורה ומבעבע החוצה לרחובות, יחד שוחחתי איתו מה האפשרויות כדי להוריד את גובה הלהבות ולהיראות כפרלמנט נורמלי עם שיח תרבותי".

הוא הוסיף: "אני מקווה מאוד שיש כיוון בעניין הוא אמר שיש על מה לדבר. זה לא נגמר כאן, יש לי תוכניות, בואו נדבר שוב עוד חודשים וחצי. 
דיברנו על השיח הלא תרבותי בכנסת ואולי יחד נעשה כמה צעדים כדי שזה ייראה טוב יותר, סיכמנו שנשוחח על זה לאחר התקציב". 

על סוגיית ועדות הכנסת שלא הוקמו בגלל המחלוקת בין האופוזיציה לקואליציה אמר: "זה לא נראה לי תקין שאין ועדות בגלל המתח בין קואליציה לאופוזיציה, אני מגשר בין שני חלקי הבית ואני מנסה לפשר בין הצדדים. אני חושב שאנחנו לא רחוקים מהסכמות, מקווה שאצליח לגשר". 

בהמשך, התייחס לוי לסערה שהתעוררה סביב הגיבוי שהעניק לח"כ אחמד טיבי בעקבות העימות שפרץ בינו לבין חייל צה"ל בחברון, שמנע ממנו כניסה למקום למרות חסינותו כחבר כנסת. לוי הדגיש כי "חסינות של חברי כנסת מקנה להם זכות תנועה חופשית בכל הארץ, על המשטרה והצבא לאפשר להם לעשות את עבודתו. חבר הכנסת טיבי פנה אליי והסביר שהביקור היה מתואם עם המשטרה והצבא,  כתבתי מכתב לשר הביטחון וביקשתי לבדוק מדוע התיאום של הביקור של טיבי לא ירד לשטח ומה ניתן לעשות. גם במקרה של בן גביר לפני כמה שבועות נשלח מכתב למפכ"ל".

הוא הוסיף: "לא נבהלתי שאמרו שאני תומך בטיבי, הייתי הרבה פעמים מאוים גם מפוליטיקאים וגם מעבריינים ואני לא מפחד ולא נבהל מאף אחד, גם לא קללות ברשתות החברתיות. זכותו, חוק החסינות מקנה לו מעבר, הגיע עם שוטר ולוחם מגב ובכל זאת נמנעה כניסתו ולכן ביקשתי שיבדקו. השיח בין החייל וחבר הכנסת לא היה מכבד ואני חושב שזה היה נמנע אם התיאום היה מגיע לחייל ולמפקדיו, חבל שהאירוע הזה קרה אבל לא צריך לצאת מפרופורוציות. יבדקו, יגישו לי את תוצאות הבדיקה ומשם נתקדם".