שיחת ראש הממשלה נפתלי בנט עם יוסי, אביו של בראל חדריה שמואלי שנפצע בתקרית בגבול רצועת עזה בסוף השבוע, נחשפה היום (שני) בעמוד הפייסבוק של "הצל". 

"מדוע יש את המחדלים האלו? אתה יודע ראש הממשלה, לא לירות, כן לירות, לקבל פקודה, מה זה?", אמר האב. "מה אתה מפחד? לא יודע לקבל החלטות? תתעורר. ממי אתה מפחד? מעבאס? אתה פחדן, תעשו משהו", הפציר בו אביו של בראל.

בנט השיב לו: "אני רוצה לדעת כרגע איפה יוסי מאושפז", ואביו מיהר לתקן: "בראל". בנט המשיך: "בראל כרגע מנותח? מה מצבו?". האב הפציר: "תבוא תבקר את החייל שלך, כבוד ראש הממשלה הנחמד, עוד מעט תשכחו אותו. הילדים שלנו הולכים, תתעוררו, תיקח אחריות ותתעורר!".

בנט: "הטעות קרתה בתום לב"

בתוך כך, פרסם בנט תגובתו לשיחה: "הלוחם בראל חדריה שמואלי נפצע קשה בתקרית בגבול עזה, ויחד עם כל עם ישראל אני מתפלל לרפואתו. התקשרתי אתמול ליוסי, אביו של בראל, מתוך דאגה כנה לבריאותו של בראל ועל מנת לחזק את ההורים ברגע כ"כ קשה בחייהם. יוסי הביע בפניי כעס ותסכול טבעיים, ואני מחבק אותו ואת משפחתו".

"ההחלפה בין שמו של בראל לבין שם אביו קרתה בתום לב, ואני מבקש להתנצל על כך מעומק ליבי. אין מילים לתאר את הכאב והקושי שהמשפחה עוברת ברגעים אלה. חיילי צה"ל ולוחמיו, בוודאי בני משפחותיהם, יקרים לליבי מאז ומתמיד, וכך ימשיכו להיות. זהו קודש הקודשים.
 אני מבקש לשלוח פעם נוספת חיזוק ותמיכה למשפחה בשעה קשה זו, ומצר על כך שנפגעה. עם ישראל כולו נושא תפילה להחלמתו של בראל", הוסיף.

מוקדם יותר הבוקר, סיפרה בזעם ניצה שמואלי, אמו של בראל, על השיחה ב-103FM. בראיון בתכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב תקפה האם: "בנט התקשר באמצע הלילה ואפילו לא ידע את השם של הבן שלי". 

"יש לי שיחה מוקלטת בין ראש הממשלה בנט לאבא של בראל הלוחם, בעזרת השם הבן שלי יקום על הרגליים, השיחה הזו תשודר בכל העולם, לא בישראל, בכול העולם", חשפה האם.

היא הוסיפה כי "אדון בנט התקשר ב־22:30 בלילה והוא שואל את אבא של בראל שקוראים לו יוסי 'מה שלום יוסי? איך הוא מרגיש?' הוא אמר לו, קוראים לו בראל, 'אה, סליחה. איך הוא מרגיש?' ראש הממשלה צריך להתקשר לשאול איך הוא מרגיש? איפה אתה? איפה! איפה הרמטכ"ל?"

לדבריה, "בנימין נתניהו צלצל אתמול ב־00:00 בלילה, שאלות וברכות ובכה בטלפון, בכה. כל פרט על הלוחם הוא יודע, שאלות על הניתוחים. אדון בנט לא יודע איך קוראים ללוחם, שאל באיזה בית חולים הוא. בושה וחרפה. בושה וחרפה".