ברקע העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה וההודעה כי מעל מיליון ישראלים נדבקו מאז פרוץ המגפה בישראל, התארח שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בתוכניתו של גדי נס ברדיו צפון 104.5 ואמר כי "לא יהיה סגר" בחגים. בהמשך הוסיף כי "אם יימשך קצב החיסונים כפי שהוא, ייתכן ולא יהיה צורך בתו הירוק ובתו הסגול ונצליח לחזור לשגרת חיים מהירה".

"צריך להיות ברור שאין קשר בין סגר לבין ירידה בתחלואה בחולים הקשים", אמר השר והוסיף: "כרגע ההתנהלות היא נכונה. ממרץ כל המשק פתוח, נכנסנו לתו הירוק והסגול. צריך אורך רוח, כרגע יש בוודאות ירידה במקדם ההדבקה. גם הכלכלה וגם האזרחים מבינים שצריך לחיות לצד הקורונה, אי אפשר כל פעם להסתגר. לא יהיה סגר".

עוד הוסיף, כי "יש נתונים טובים, צמיחה במשק, אסור לפגוע בצמיחה.גם קצב החיסון הוא טוב. אם נמשיך ככה אין צורך בתו הירוק ולא בתו הסגול ונצליח לחזור לשגרת חיים מהירה".

בהמשך התיייחס לתקיפת צה"ל ברצועת עזה ואמר כי "ממשלת נתניהו משת"פים של חמאס. נתניהו אסר להגיב בהפצצות, אסר על הדרג המבצעי לפעול נגד אנשי טרור. הוא היה זה שהורה להעביר כסף לראשי חמאס, מה שהממשלה הזאת לא עושה. יש דיבורים ויש מעשים. נתניהו מבלה בהוואי ומדבר על התקציב החברתי. הוא בחברתם של עשירי העולם ומטיף מוסר בנושאים חברתיים. במדינה רגילים לכל הצביעות הזאת. פעם ראשונה שיש ממשלה נחושה. אנחנו מגיבים על כל בלוני תבערה ועושים מה שצריך, יש עובדות יש דיבורים ויש מעשים".

על האיום מצפון אמר ליברמן: "הגבנו וירינו לעבר מקורות הירי. כל העשור האחרון הייתה רפיסות מוחלטת. לא עשינו שום דבר, אפשרנו לנסראללה להתעצם בצורה שלא הכרנו אף פעם. זה האויב הכי קשה והכי נוקשה שיושב על גבולות ישראל. מי שאפשר זה רק נתניהו".

לאחר מכן התייחס לתקציב הממשלה ואמר: "הקצבנו חמישה מיליארד שקלים לעשור הקרוב. אנחנו כבר מתחילים לעבוד, אני מגיע היום לשלומי. פרויקט חריש. אנחנו באים עם קבלות".

עוד הוסיף ליברמן, כי "זהו התקציב החברתי הכי טוב בתולדות ישראל. מעבר למה שהזכרתי - תוספת לבריאות, תוספת למשרד הרווחה, ניצולי שואה הוספנו תקציב. לגמלאים שחיים על הבטחת הכנסה הוספנו תקציב".

לדבריו, "זה תקציב שנועד לגשר על הפערים, גם בנושא החקלאות. החקלאות היא ערך ציוני, לאומי, ביטחוני והתיישבותי. חייבים לטפח את החקלאות, הקצבנו לחדשנות בחקלאות. במקום לגרום ליוקר מחירים נוזיל את מחיר הפירות והירקות ונתמוך בחקלאים".

העלייה במחירים בעשור האחרון היא עליה מטרידה שגרמה לירידה בצריכה של 20%. אנחנו דואגים לחקלאים ולא לעסקנים. צריך להכניס חדשנות. נתקן הרבה עיוותים".