מזכיר הוועד המרכזי של תנועת הפת"ח ג'יבריל רג'וב אובחן היום (שישי) כחיובי לנגיף קורונה. בהודעה שפרסם בדף הפייסבוק שלו כתב: "אחרי שנבדקתי גיליתי שנדבקתי בנגיף הקורונה. אני אנהג על פי הפרוטוקול הבריאות ואתפלל. מי שפגש אותי בימים האחרונים כדאי לו להיבדק. שאלוהים יברך את העם שלנו". 

בריאותו של רגו'ב בן ה-68, ידעה עליות ומורדות. בעבר חלה במחלת הסרטן ועבר ארבעה ניתוחים. טרם ידוע מה מצבו בעקבות הקורונה. כמו כן, הוא אינו הבכיר הראשון ברשות הפלסטינית שנדבק בנגיף, שכן, לפני פחות משנה סאיב עריקאת מת בבית החולים הדסה עין כרם בעקבות סיבוכים של מחלת הקורונה. 

רג'וב, יליד הכפר דורא שבנפת חברון, נחשב כיום לאחת הדמויות הבכירות ברשות הפלסטינית. ב-1970 נידון למאסר עולם לאחר שזק רימון על משאית של צה"ל, אולם שוחרר 15 שנה מאוחר יותר במסגרת עסקת ג'יבריל. ב-1988, בעקבות השתתפותו באינתיפאדה הראשונה, גורש אל לבנון, משם הגיע למטה אש"ף שבטוניס. 

במהלך השנים בהן שהה בכלא הישראלי למד רג'וב לדבר עברית רהוטה ואף תרגם את ספרו של מנחם בגין "המרד" לערבית. עם הקמת הרשות הפלסטינית מונה לראש הביטחון המסכל שלה. אחיו, נאיף רג'וב, הוא חבר בתנועת החמאס בחברון. בשנת 2006 נכלא על ידי ישראל לאחר חטיפת גלעד שליט. בשנת 2014 הושם במעצר מנהלי בעקבות חטיפת שלושת הנערים.