חבר הכנסת אבי דיכטר אמר הבוקר (ראשון) בראיון לכאן רשת ב' כי הוא עתיד להתמודד בפריימריז הליכוד מול יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו: "בכוונתי להתמודד על ראשות הליכוד והממשלה, אתם עוד תזכו לראיין את רה"מ אבי דיכטר".

"כשיהיו פריימריז בליכוד אתמודד", הוסיף, וכשנשאל האם יעשה זאת גם מול יו"ר המפלגה הנוכחי, השיב כי "אני אתמודד בפריימריז הבאים על ראשות הליכוד. אם אתמודד מול נתניהו, אז אתאים יותר ממנו". עוד הבהיר כי הוא יעשה זאת מכיוון שהוא "בחן את הכישורים, הגיע למסקנה חיובית, והחליט".

דיכטר הסכים עם האמירה שייתכן וצריך להחליף את נתניהו מכיוון שהוא לא הצליח להקים ממשלה, חרף גודלה של המפלגה: "בסופו של דבר הליכוד לא מוביל את הימין למרות שהוא רבע מהכנסת. הבחירות האלה הניבו תוצאות שלא היו מעולם במדינה. אני לא יודע אם זה בגלל נתניהו, בסופו של דבר זה שיקול פוליטי של מפלגות קטנות".

בחלקים נוספים בראיון, בחר מי שהיה בעברו ראש שב"כ לבקר את ראש הממשלה המכהן, נפתלי בנט, על המאבק הפושר שלו, לשיטתו, בגרעין האיראני, על רקע פגישתו עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "זה חשוב שרה"מ בישראל נפגש עם ראש המעצמה הגדולה בעולם. אבל לא צריך לומר שהפגישה הולידה 'דברים שלא ראינו'. צריך להיזהר בסופרליטיבים נראה לי הגזימו בחברות שנוצרה ביניהם, כאילו זו תכנית של 'חתונה ממבט ראשון'".

"גרעין בידי איראן הוא איום קיומי על המדינה. לכן, חשוב שישראל תהיה עצמאית ותייצר יכולת צבאית כדי שלאיראן יהיה ברור - נשק גרעיני עבור ישראל זה מצב בלתי קביל. שר החוץ אמר אמירה נוראה - חייב שלא להפתיע את ארה"ב", המשיך.

דיכטר בחר אף להעביר ביקורת קלה על נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, שהיה כזכור מקורב מאוד לנתניהו ופעל לא פעם בעצתו בנושא הגרעין האיראני: "אני לא חושב שטראמפ עשה את כל המהלכים שארה"ב הייתה צריכה לעשות כדי להסביר לאיראן שהמערב בכלל וארה"ב בפרט מתכוונים ברצינות לאיום שלה".

בחלק נוסף, הבהיר כי כניסת שב"כ בהתמודדות המדינית עם הפשיעה בחברה הערבית לא תהיה "פתרון קסם. אפשר לחשוב שהשב"כ מחזיק בשמות של כל משפחות הפשע". 

הוא הדגיש כי המעורבות תוכל להיות אפקטיבית רק אם "ישראל תסדיר את הפשע המאורגן כמכת מדינה, וזה מה שאני חושב שצריך לעשות. יש לנו את כל הכלים - שב"כ, מס הכנסה, פרקליטות, בתי משפט - לא שמעתי שהגדירו מכת מדינה, גם לא בממשלה הקודמת".