השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' (מרצ) שוחח הבוקר (שני) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והתייחס לפגישתם של שר הביטחון בני גנץ ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן: "העיקר שנפגשים, זה תהליך טוב, מדובר בתחילת דרך. היו רק דברים טובים אחרי עשר שנים, יהיו הקלות לפלסטינים, אנו בתהליך של קרבה. הרשות הפלסטינית עוברת משבר כלכלי מאוד קשה, וזה אינטרס הדדי לשמור על רשות חזקה". 

"חסרה לי התמונה מהפגישה של אתמול, אנחנו בדרך לחיזוק הקשרים הכלכליים, ויהיו לנו עוד שולחנות עגולים עם אנשי עסקים ישראלים ופלסטינים. לא תקום מדינה פלסטינית בחמש-שש השנים הקרובות", הוסיף.

פריג' התייחס לדברים גם בחשבון הטוויטר שלו: "הפגישה בין שר הביטחון גנץ לבין נשיא הרשות הפלסטינית עבאס, יכולה להיות נקודת מפנה ביחסים בין ישראל לרשות. רק דבר אחד היה חסר - תמונה. לא עוד קשרים מתחת לשולחן, אלא דיונים פומביים מעליו במטרה לחזק את שיתופי הפעולה האזרחיים והכלכליים ולייצר מציאות טובה יותר לכל עמי האזור".

על האלימות הגואה בקרב האוכלוסייה הפלסטינית, אמר פריג': "החברה הערבית מדממת, אנחנו חסרי אונים והמצב לא נשלט. המשטרה לא קיימת, יש אפס התרעה ואני אישית כשר, פוחד מהם. לא רק אני, כל אזרח ערבי עושה לאנשים האלה חשבון יותר מהמשטרה. אם הייתי שוטר, הייתי מתבייש. אני בעד להכניס כל אמצעי חוקי, כולל שב"כ, כדי לטפל במצב".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm