יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' התייחס הבוקר (שני) בראיון עם בן כספית וינון מגל ב-103fm לפגישת שר הביטחון בני גנץ עם יו"ר הרשות הפלסטינית: "אבו מאזן הוא איום אסטרטגי על מדינת ישראל. נתניהו הצליח להפוך את עבאס ללא רלוונטי, העובדה שמחזירים אותו למרכז הבית המדיני והוא הופך לשחקן ופרטנר, זו מכבסת מילים מסוכנת שתעלה לנו באוטובוסים מתפוצצים. גנץ נפגש עם אדם שתובע אותו, החברה הישראלית לא מכירה מספיק את פוטנציאל הנזק של המהלך הזה". 

בנוסף לכך, התייחס סמוטריץ' לפגישת ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן. לטענת סמוטריץ', "מה שחשוב זה מה שקרה בתוך החדר ובדיונים המקדמים. התחושה שלי היא שבנט חושב שרגשות מייצרים מציאות ולא מעשים".

עוד טען חבר הכנסת כי "הסימפתיה האישית ואמירתו שרקם מערכת יחסית אישית עם ביידן, מתעלמת מהעובדה שמערכות יחסים בינלאומיות בנויות על אינטרסים. המדיניות שבנט מקדם מול ארה"ב היא כדי לקבל חיבוקים ברמה האישית, והוא מוכן לוותר על אינטרסים מאוד חשובים". 

בהמשך דבריו, תקף את ראש הממשלה נפתלי בנט ואת ממשלתו: "בנט הבטיח דברים שלא הולכים ביחד. הוא הפר את כל הבטחותיו. הייתה יותר מדרך אחת להקים ממשלת ימין מלאה - בנט טרפד את הניסיונות כדי להקים ממשלת שמאל. בנט שרף את הניסיון להקים ממשלה, ואז אמר שאין לו ברירה אלא להקים ממשלת שמאל". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm