ח"כ יואב קיש (הליכוד) פרסם היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו סרטון הפונה לעיתונאי רביב דרוקר, זאת על רקע הוויכוח בין השניים בטוויטר שהחל לפני כשבועיים. "רואים שאתה מזיע, אל תהיה 'חכם ואמיץ בטוויטר. אתה לא יכול לאיים עליי", כתב קיש לדרוקר. 

החיכוך בין השניים החל בריאיון שהעניק קיש ברדיו דרום, בו אמר שלשר הביטחון בני גנץ יש "הקש בגג" מרביב דרוקר. דבריו זכו לחשיפה גם בציוץ של רדיו דרום, שם החל ויכוח בינו לבין לדרוקר שטען כי "יואב קיש הוא שקרן".

דרוקר קרא לקיש להיפגש בבית המשפט: "ח"כ קיש, בוא נעשה דבר פשוט. תבטיח שלא תטען לחסינות, אני אתבע לשון הרע וביהמ"ש יחליט מי שקרן. הולך?", כשבועיים לאחר מכן הגיע תשובתו של קיש. 

"רביב דרוקר אתה חושב שאתה אמיץ וגיבור בטוויטר אבל במציאות אתה פחדן. אתה מתחבא מאחורי החיסיון העיתונאי שלך. אתה רוצה להיפגש איתי בבית משפט? בבקשה. תסיר את החיסיון העיתונאי שלך והאמת תצא לאור", אמר קיש בסרטון ששחרר בחשבון הטוויטר שלו. 

בתגובה צייץ דרוקר: "קצת מביך להמשיך לגלות כמה אתה לא חכם. ממתי עיתונאי יכול להסיר חיסיון בלי הסכמת המקור? אולי תפסיק עם גילויי הבורות והפחדנות ובוא ניפגש בבימ"ש. כל אזרח שהיה אומר את מה שאמרת, היה חייב להגיע. החסינות שלך לא נועדה להגן עליך מפני דברי דיבה שקריים".