חבר הכנסת יולי אדלשטיין מתח היום (רביעי) ביקורת על יו"ר מפלגתו בנימין נתניהו, וטען כי לו היו מתקיימים פריימריז בליכוד כדי לבחור מועמד אחר לראשות הממשלה במקומו של נתניהו - הייתה קמה ממשלה בראשות הליכוד. 

לדבריו של אדלשטיין, שהתראיין לאתר החדשות החרדי "כיכר השבת", "נתניהו עשה הכל פרט לצעד אחד, אילו היו מתקיימות בחירות בליכוד למועמד אחר לראשות הממשלה - הייתה קמה ממשלה בראשות הליכוד. לא דיברתי על זה עם נתניהו, הערכתי שאלו שיחות חולין".

הוא הוסיף: "יש לי היכרות ארוכת שנים עם נתניהו והנחתי שהשיחה זו לא תניב פירות. חושב שבאמת יש כאן לנו לליכוד לשאול את עצמנו שאלות, לא בוכים על החלב שנשפך אלא איך אנחנו נערכים למצב שנצליח להפיל את הממשלה הזו ומקימים אחרת. המטרה של מפלגה כמו הליכוד לא יכולה להיות להפיל את הממשלה". 

כשנשאל אם הגיע הזמן למנהיג אחר לליכוד אמר: "את זה יחליטו רק חברי הליכוד ברגע שיהיה פריימריז". כשנשאל האם בכוונתו להתמודד על ראשות המפלגה אמר: "נראה מתי ההתמודדות, נעריך את המצב ונחליט". 

בהמשך, העביר ביקורת חריפה על המו"מ שביצע נתניהו עם רע"מ וטען כי לא היה מודע לכך, אחרת היה מתנגד: "את דעתי לא שאלו, הייתי מתנגד לזה בזמן אמת חד משמעית", אמר.