אורן חזן תפס בתקופה האחרונה כותרות לאחר זכייתו בעונת ה-VIP של האח הגדול, וכיום הוא מככב שוב על מסכי הטלוויזיה שלנו עם התוכנית "חיים של אבא". בימים אלה הוא ממשיך לספק כותרות, ועכשיו זה קרה בתוכנית הרדיו של אתר TMI, במסגרתה סיפר למיק לוין ואביחי קרבצ'יק כי ייעץ לבנט לפני הבחירות. וגם: מה קרה עם נתניהו ומה בנט ענה לו לאחר שהחליט לנתק עמו קשר? 

"אני לא רואה שיהיו בחירות בשנתיים שלוש הקרובות. אני בליכוד וארוץ בליכוד", אמר אורן חזן בתחילת הריאיון כשנשאל האם הוא יחזור לפוליטיקה. במהלך הריאיון התייחס גם לסערה שהייתה לו עם נתניהו, לאחריה מצא את עצמו מחוץ לכנסת. "אני יכול לומר לכם שנתניהו לא אוהב אנשים שאומרים לו את האמת. ואם אני אצטרך לשלם על זה מחיר, אני אקבל את זה בסדר".

"היה לו (נתניהו) מאוד קשה לקבל את העובדה שיש בחור צעיר שיש לו אתו מחלוקות אידיאולוגיות. רבתי עם אבא שלי, הוא טען שלא צריך להגיד הכל בפנים, אז עניתי לו אז שעדיף שלא אהיה בפוליטיקה אם אני לא אגיד את מה שאני מאמין בו", אמר חזן. 

האם נתניהו צריך להמשיך לרוץ?

"כל עוד יש לנתניהו כוח, הוא צריך להתמודד והוא יבחר. אם הציבור יחליט שהוא לא מתאים הוא ישלח אותו הביתה".

ראש ממשלה עם 6 מנדטים זה דמוקרטי? 

"לא, זה ניצול ציני ומכוער של המערכת. שיטת הבחירות בישראל היא מאוד מקולקלת. בסוף אין דמוקרטיה בישראל. בדמוקרטיה הרוב קרוב. אדם נותן ל-120 חברי כנסת לבחור מי יהיה רה"מ". 

מה אתה עושה היום בחיים?

"יש לי משרד של ניהול משברים, אני יכול לספר שייעצתי גם לבנט אבל ביום שהוא מכר את הערכים שלו, ניתקתי אתו קשר. לי ולבנט הייתה מערכת יחסים מאוד מורכבת עוד מהימים של הכנסת. במשך הרבה שנים לא האמנתי לבנט, חשבתי שהוא פייק", סיפר.
 
"כשהוא היה מאוד גבוה בסקרים, אמרתי לו שלא יסתנוור מהסקרים והוא ענה לי – ממש לא, אני לא שוכח שלפני זה נזרקתי מהמערכת הפוליטית. ואז עניתי לו שאני מאמין לך. ולצערי גם עלי הוא הצליח לעבוד וזה מאוד קשה אחרי חמש שנים. כשאני ראיתי שהוא עושה את ההפך הגמור ממה שהוא אמר לי כי הכיסא קרץ לו יותר מהאידאולוגיה, ניתקתי מגע. סימסתי לו שאני יותר לא מאמין לו, הוא כמובן לא ענה לי".

"לא האמנתי (לבנט) שהוא ילך עם הצד השני, אני חשבתי שאין סיכוי בעולם שבנאדם שהגיע עם ערכים ואידיאולוגיה יעשה את זה. אני בחיים לא הייתי עושה את זה. אחרי השנתיים האלה הוא סיים את הקריירה הפוליטית", סיכם חזן.