מדוע הושמטה תמונת יו"ר הקואליציה? בעיר לוד חגגו אתמול (שלישי) הקפות שניות ברחבי העיר, והתגאו בכך בפוסטים שהועלו לעמוד הפייסבוק של העירייה. לאחר פרסום הפוסטים, התעוררה סערה בקבוצות הוואטסאפ השונות של תושבי העיר לאחר שהתגלה כי העירייה העלתה תמונה ממנה הושמטה לא אחרת מאשר יו"ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן.

סילמן כיבדה את נוכחותה באירוע בשכונת חב"ד בעיר, ואף הצטלמה ביחד עם ראש העירייה יאיר רביבו וסגנו יוסי הרוש. התמונה הייתה בין שלל התמונות שהועלו בחשבון הפייסבוק של העירייה, רק שבגרסה שהועלתה באותו עמוד, הושמטה, כאמור, חברת הכנסת מ"ימינה". 

הדבר עורר כעס בקרב חלק מתושבי העיר, כאשר חלק טענו כי מדובר בהדרת נשים, ואילו חלק דווקא התייחסו לפאן הפוליטי, וטענו כי סילמן הושמטה מהתמונה לאור השתייכותה למפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט. חלק מהגולשים הגיבו לפוסט וכתבו: "לא יפה לחתוך".   
 
מעיריית לוד נמסר בתגובה: "הואיל וביקורה של ח"כ עידית סילמן לא היה ביקור רשמי, נעשתה טעות בשיקול הדעת של דוברות העירייה והוחלט שלא להכניס את תמונתה כדי שלא לערב פוליטיקה באירוע הקפות שניות של שמחת תורה. ככל שח"כ סילמן נפגעה, אנו מצרים על כך".