לאחר חילופי העקיצות: ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר במהלך פגישתו היום (חמישי) עם בכירי מערכת הבריאות כי הוא קיבל את התחושה שמתדרכים נגדו מתוך מערכת הבריאות, כך דווח ב"חדשות 12". לדבריו, "יוצאים בצורה בוטה בתקשורה נגד המדיניות שלי ושל הממשלה, אני חוזר ומבהיר שהמדיניות היא שמירה על משק פתוח".

לצד זאת, בכירי משרד הבריאות התייחסו במהלך הפגישה לאמירותיו של בנט באו"ם, ואמרו כי "האירוע הזה פגע בנו גם באופן רגשי, ציפינו לשמוע מעל בימת האו"ם מחמאות למערכת הבריאות, ובמקום זה שמענו דברים אחרים. זה הכה אותנו בתדהמה, זו סיטואציה לא נעימה".

"אבל בעיקר פגע באמון הציבור בנו. בסוף זו מערכה נגד הנגיף שכולנו צריכים לנהל יחד, זה לא רק נגדנו, זה חלחל גם לעובדים של משרד הבריאות ושל מערכת הבריאות", הוסיפו. 

כאמור, בנט נפגש עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, וממונה הקורונה, פרופ׳ סלמן זרקא. בפגישה חודדו סדרי העבודה המשותפים, וכן נדונו סוגיות שונות לקראת קבינט הקורונה שיתקיים בראשית השבוע. 

במהלך הפגישה, בנט הביע את הערכתו הרבה לאנשי משרד הבריאות ולעובדי מערכת הבריאות כולה, והבהיר למשתתפים, כי שיתוף הפעולה ההדוק שאפיין עד כה את ההתמודדות עם נגיף הקורונה יימשך.