עכשיו נראה אותה: לפני כחודשיים דווח כי שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, נעדרה מישיבות הממשלה ונסעה לארה"ב בניגוד להמלצה ששררה באותם הימים. מספר ימים לאחר הדיווח הודיעה השרה לציבור כי הנסיעה נועדה להביא לארץ את בנה המשותף בהליך פונדקאות עם הקומיקאי ואיש הטלוויזיה ליאור שליין. ההודעה הזו עוררה גל של תגובות על כך שבעבר התבטאה כי היא "אל-הורית" ולא מעוניינת להביא ילדים לעולם.

מרב מיכאלי, ליאור שליין ובנם אורי (צילום: צילום פרטי)
מרב מיכאלי, ליאור שליין ובנם אורי (צילום: צילום פרטי)

עם גל הביקורת, הגיע גם גל של תמיכה מצד אנשי תקשורת, פוליטיקאים ומשפיעני רשת. לאחר שהסערה הזו נרגעה, העלתה היום (ראשון) שרת התחבורה תמונה משותפת שלה עם הפעוט אורי, וכתבה: "שנים אני נלחמת על שוויון בעולם העבודה לנשים בכלל ולנשים עם ילדות וילדים בפרט. הבוקר אני יוצאת בפעם הראשונה ליום עבודה עם אורי בבית". מיכאלי חתמה את הציוץ במסר מעורר מחלוקת: "עכשיו נראה אותי".

לצד תגובות מחבקות מצד הגולשים, שביקשו לברך את מיכאלי, היו גם גולשים שלא שכחו את הסערה הקודמת. יש גם פוליטיקאים שבחרו לבקר את מיכאלי על דברים אחרים. חבר הכנסת משה אבוטבול (ש"ס), יו״ר השדולה למען שמירת השבת, מתח ביקורת על כך שמיכאלי בחרה לחזור לארץ דווקא בשבת. בציוץ בטוויטר כתב: ״כבר כחודשיים השרה מיכאלי לא הייתה בארץ. אוקי גם לא חשנו בחסרונה. ‏אבל להגיע דווקא בטיסה בשבת (כשישנם אפשרויות נוספות) כשרת התחבורה לארץ זה מוכיח על חוסר רגישות למדינה היהודית שלנו. ‏ואולי עדיף שתשאר שם בחו״ל מבטיח שלא נזיל דימעה״.