חבר הכנסת ינון אזולאי ממפלגת ש"ס, תקף הבוקר (שני) את שר האוצר אביגדור ליברמן בדיון בוועדת הכספים של הכנסת. במהלך הדיון, התבקש השר, על ידי חה"כ לחזור בו מאמירת "המריצה" המפורסמת, אך השיב כי "אני מקשיב לחבר הכנסת משה גפני, זה לא חשוב".

לאור תשובתו של ליברמן, אזולאי שאל: "אתה לא חוזר בך מהאמירה? אני רוצה לדעת אם להזמין לך מריצה שתחכה בחוץ. זו אמירה אומללה ואנטישמית, יש לך הזדמנות. אני אומר לך בצורה מכובדת, אתה יכול לחזור בך מהאמירה הזו, לא שוכחים לך את זה, זו ההזדמנות שלך, עזוב את האגו ותגיד שאתה מתנצל".

בנוסף, במהלך הדיון העלה ח"כ יואב קיש את נושא שכר חיילי החובה ואמר לליברמן כי "אתה חייב תשובות לחיילי החובה שהבטחת שעלה את שכרם. זו התשובה היחידה שלא נתת". על כך השיב השר: "החיילים צריכים להבין שיש כמה ח"כים שהם פשוט שקרנים". אזולאי הגיב לליברמן פעם נוספת ומסר: "אני מציע שתצא החוצה אם אתה קורא לח"כים שקרנים. מה זה להגיד לח"כים שקרנים". ליברמן ענה בתשובה משלו "יואב קיש ב-2016 נבחרת, ומול גל המחאה של לעניין השוויון בנטל, ברחת מכל הצבעה בכנסת".

ליברמן אף הוסיף: "בניגוד אלייך אצלי מילה היא מילה.  גם בנושא מיגון הצפון,החלטה התק בלה ב-2018, הייתה ממשלה שטרפדה את זה וקידמנו. בנושא ממדים ללימודים, נושא שאני הכנסתי שהייתי שר הביטחון, לקח כמה שנים, זה נכנס לבסיס התקציב .בנושא שכר חיילי צה"ל, יש לפחות חמש קבוצות שצריך להתייחס ולתקן את העיוותים שנוצרו במהלך השנים בעניינם: הורים צעירים, רופאים מתמחים, מטפלות, וזה גם כמובן חיילי סדיר ועובדי מנהל ומשק. העלויות הן 11 מיליארד שקלים, אנחנו לא מסוגלים להרים בתקציב הקרוב, לכל זה כולל שכר חיילי הסדיר והמטפלות ניתן מענה מינואר 2023". ח"כ משה גפני: "אני מזכיר שהייתה שר בכל הממשלות שהיו".

כזכור, בחודש מרץ האחרון, מספר ימים לפני הבחירות לכנסת ה-24, התבטא יו"ר ישראל ביתנו נגד החרדים ונגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בתכנית הטלוויזיה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', ואמר כי היה "שולח אותם ביחד על מריצה אחת עד למזבלה הקרובה".