ח"כ מיקי זוהר התראיין הבוקר (שישי) אצל ניסים משעל וגיא פלג בתוכניתם ב-103FM והתייחס, פעם נוספת, לסערה שיצר בריאיון אותו נתן ל"מעריב" לפני מספר שבועות, ולתגובה של ח"כ דודי אמסלם לדבריו. "התנהלותי מקרינה לאנשים נוספים שמשנים את הגישה. אני מקווה שאנשים יבינו שהשיח היחיד שיכול להחזיר אותנו להנהגת המדינה הוא שיח מכבד", טען זוהר, שאף הוסיף התייחסות איתי לח"כ אמסלם: "זכותו להביע את עמדתו, אמשיך לכבד אותו, אך שום דבר מעמדותיי לא השתנה".

יו"ר הקואליציה לשעבר אמר בנוסף כי "אני רוצה שהליכוד תשוב להנהגת המדינה, יש לנו דרך לעשות זאת כי אנחנו מוכשרים יותר מהיריבים הפוליטיים שלנו. עמדותנו נכונות יותר, ואני מקווה שעוד רבים יצטרפו למגמה הזו". ח"כ זוהר התייחס גם לעומד בראש המחנה אליו הוא משתייך וכינה אותו "אבן דרך בתנועת הליכוד".

במהלך הריאיון, חבר הכנסת החמיא לחברי הממשלה טען כי "הם יודעים לעבוד ביחד". למרות זאת, הוא ביקר את הממשלה וטען: "היא אינה מביאה בשורה לישראל. היא לא מקדמת את המדינה, היא אפילו הולכת אחורה". 

לסיום, הוא ביקר ישירות את ראש הממשלה נפתלי בנט והצהיר: "הוא לא מצליח בתפקידו ולא מצליח להביא את ישראל להישגים. זה לא נראה טוב".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm