חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) תקף בחריפות הבוקר (ראשון) ברדיו "גלי ישראל", את חבר מפלגתו ניר ברקת. ״אין שום סיבה שיהיה לברקת יתרון כספי בפריימריז, מתפלא למה אני צריך להסביר את זה", אמר.

לטענתו, היו ראשי עיר שהכניסו אותם לבית סוהר כשהם הבטיחו תפקיד, לא כסף: "אנחנו צריכים להביא פוליטיקה נקייה". הוא הוסיף כי "עם אנשים שמביאים את העשייה שלהם ומתמקדים בזה, בוודאי לא על חשבון הבנק שיושב באיי הבתולה. אנחנו לא בקשר, אדם שאני לא מעריך אני לא בקשר איתו, כבר שנים. לא רוצה להיכנס לנושא הזה, הוא לא מועמד לראשות הממשלה לכן זה לא רלוונטי כעת, כשיהיה - אגיד״.

״בלי קשר לכלום הוא חתרן. למה הוא התחיל להכפיש אותי? כי הגשתי את הצעת החוק שבאה להגביל מועמדים במהלך הקדנציה בתקרת ההוצאה, הצעתי שאדם יוכל להוציא מכיסו עד 100 אלף שקל ולא להוציא מיליארדים על ארוחות וזמרים, זה קניית שלטון בכסף, הותקפתי על ידי שכירי החרב שלו", הוסיף.

עוד אמר כי "אני תמיד מוציא הודעות בשמי, לא אנונימי. יש לו מערך שלם אז כל המתפקדים מקבלים את זה לטלפון. אני רואה את הטקסט ואני יודע שזה הוא, על ראש הגנב בוער הכובע, הוא האדם היחידי שכרגע הצעת החוק הזו מפריעה לו״.