מגיש הטלוויזיה אמנון לוי והפרשן אבישי בן חיים מחדשות 13 התכתשו היום (ראשון) בטוויטר על רקע סירובו של לוי להזמין לאולפן תכניתו את בן חיים. הפרשן כתב בחשבונו "הפנקס האדום׳ חוזר – סעיף השתקת עיתונאים. אני האחרון שיכול להלין על במה, אבל זה סיפור חשוב להבנת המתרחש בישראל היום: אפילו אצלנו, יש תכנית אחת (אמנון לוי) שמחרימה בגלוי ובגלל דעות כתב אחד מחברת החדשות. רק אחד, את הכתב היחיד שמייצג את הציבור העצום התומך בנתניהו (אותי)". 

בן חיים המשיך וכתב: "אין לי חלילה טענות על אמנון לוי ולא ביקורת עליו. יש לי מספיק במות. אבל זה עדיין סיפור חשוב להבנת אווירת הרדיפה הכוללת, שזכות הציבור לדעת וחובתי להזכיר שבשל הבעת דעה, יש חרם רשמי של תכנית בערוץ מרכזי על הכתב היחיד במערכת שמבטא את עמדת הגרעין הקשה של ישראל השנייה התומך בנתניהו". 

לוי לא נשאר חייב והזכיר לו אמירה שאמר במהלך ראיון בעיתון "הארץ": "אני לא מכנה את עצמי עיתונאי. אני חולה על עיתונות. אני חושב שזה מקצוע רומנטי, מקסים, אבל אני חושב שאני עושה משהו הרבה יותר גדול מעיתונאי. אני נעלב כשאומרים לי עיתונאי". לוי סיכם והסביר את הסיבה שבגינה הוא לא מזמין את בן חיי לאולפנו: "אני מסכים איתך. אני מראיין בתוכניתי רק כתבים של חברת החדשות".