לפי סקר מנדטים שפורסם הערב (שני) בחדשות 12, לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום, וכך גם מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד שמגדילה את כוחה ושומרת על מקומה כמפלגה השנייה בגודלה. הסקר בדק בנוסף מה היה קורה אם יולי אדלשטיין היה עומד בראש הליכוד. 

לפי הסקר, אילו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד הייתה מקבלת 34 מנדטים ויש עתיד הייתה מקבלת 18 מנדטים. ש"ס עם 9 וכחול לבן עם 8 שלוש מפלגות היו מקבלות שבעה מנדטים כל אחת: ימינה, העבודה ויהדות התורה. הרשימה המשותפת והציונות הדתית היו מקבלים 6 כל אחת. תקווה חדשה ורע"מ קיבלו 4 לפי הסקר. 

הסקר בדק בנוסף מה היה קורה אם יולי אדלשטיין היה מתמודד בראשות הליכוד. במצב זה הליכוד הייתה מקבלת 20 מנדטים ויש עתיד הייתה בשוויון איתה גם עם 20 מנדטים. בעקבות ירידת המנדטים של הליכוד, שלוש מפלגות היו מקבלות 11 מנדטים כל אחת: ציונות דתית, ש"ס וכחול לבן. 

בנוסף, הסקר שאל את תומכי הליכוד האם הם מסכימים לטענת אדלשטיין שעם נתניהו בראש התנועה, הליכוד לא יחזור לשלטון. 68 אחוזים ציינו כי הם לא מסכימים, 17 הסכימו עם הטענה ו-15 אחוזים אמרו שהם לא יודעים. 

הסקר התייחס בנוסף לסערת השר אלעזר שטרן, שלאחר דבריו ב-103FM על גריסת תלונות על הטרדות מיניות, הסיר את מועמדותו ליו"ר הסוכנות היהודית. 53 אחוזים מהנשאלים ציינו כי הם מאמינים שהגיבוי של יאיר לפיד לשר שטרן נובע ממניעים פוליטיים.