בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (חמישי) את תוכניתם ב-103FM בוויכוח נוקב על נסיעות חברי הקואליציה לחו"ל, כאשר ינון מתח ביקורת חריפה על הטסים בעוד בן התייחס לפרסומים על דרישתו של נתניהו למימון לשכתו בשני מיליון שקלים, למרות שהוא כבר מחזיק בלשכת יו"ר האופוזיציה וטען: "אין ולא הייתה התנפלות על כספי ציבור כמו של נתניהו ורעייתו". 

בן: "לא יודע אם שמת לב לזה אבל אתמול פרסמה דפנה ליאל את הדרישה של נתניהו בנימין יו"ר האופוזיציה למימון לשכתו. שני מיליון שקל. על פי חוק מגיע לראש ממשלה לשעבר את הדבר הזה אלא מה? החוק חוקק בכוונה לראשי ממשלה שפורשים נניח שמיר, אולמרט וכאלה שתהיה להם אפשרות להחזיק 5 שנים לשכה. יש לו לשכת יו"ר אופוזיציה, לשכה משודרגת לא של ח"כ והוא לוקח עוד אחת כי מה זה 2 מיליון שקל? הוא צריך שיהיו לו כמה לשכות כדי שכל המפגינים ואפי אזולאי יהיה אפשר לממן אותם על חשבון הכיס שלי. הרגישות שלך לכספי ציבור לא מרגשת אותי".

ינון מצידו הגיב: "ופתאום זה יפה שאתה כן רגיש לכספי הציבור, טיסה אחת לאמירויות מיליון שלק לא הפריעה לך אבל ההוצאות של נתניהו מפריע לך? זה נפלא, ממש נהדר. בוא נתעסק גם בגלידת פיסטוק שהוא אוכל, מזמן לא התעסקתם בדבר בעל משמעות".

בן: "לפני כמה ימים פורסמה רשימת ההוצאות כולל עשרות אלפי שקלים של חימום סולר בקיץ, וכן, אני קובע ואני מזמין אותך או אותם לתבוע אותי שטירוף כזה והתנפלות כזו על כספי ציבור ברמה שלא דומה לכלום אף פעם אי פעם, החל ממחזור בקבוקים לטובת הקופה הקטנה של הגברת דרך אינספור הוצאות קיסריה וקירורים ואתה יודע? נזילה בבריכה, המים בבריכה וטוב שהדבר הזה נפסק. למען הסר ספק, כששר חוץ נוסע לאמירויות תחכור מטוס קח כמה שיותר אנשים ואנשי עסקים זה חשוב וזה העבודה. אל תיקח את הרעייה, מזוודות עם כביסה מלוכלכת".

ינון: "אתה משווה בין כביסות שלא עלה לך שקל, זה מה שמפריע לך הכביסות במזוודות של שקה אבל טיסה ב-900 אלף שקל של לפיד לא מפריעה לך? אתה מבין לאן הגעת? את האובססיה? את הטירוף? את חוסר שיקול הדעת, את חוסר הפרופורציות, את חוסר הפוקוס על המציאות בחיים שהנושא של נתניהו גרם לכם או שאתה לא מבין? את הבית של בנט בגלל שלא רצה לעבור לירושלים משפצים ב־12 מיליון שקלים, אתה יודע כמה בתים אפשר היה לקנות במקום השיפוץ הזה? בתל אביב במחיר כזה אפשר לקנות 3-2 בתים בפריפריה אפשר לקנות 7-6 בתים. בסדר? 12 מיליון! משפצים את הבית של גנץ, של לפיד, של בנט וזה לא מפריע לך. הכביסה במזוודה של שרה, הגלידת פיסטוק, הבקבוקים שהיא אספה על המאות שקלים האלה שיגעתם את רבי. אתה מבין לאן הגעתם או שאתה עדיין לא מבין ואני צריך להמשיך לצעוק?".

בן אמר בתגובה לדברים כי מדובר ב"אסופה נדירה של שקרים וגילויי בורות", וינון התרגז ואיים לקטוע אותו. בן השיב: "אני חושב שמה שאמרת לא נכון במקרה הטוב ושקר במקרה הרע. אם אתה יודע את האמת אתה שקרן ואתה לא יודע אז אתה סתם לא יודע. אם אתה לא מוכן להכיל את זה נתפזר שנינו".
ינון: "אז מי ישדר?"
בן: "אף אחד".
ינון: "אז נשים מוסיקה?"

בן המשיך: "השיפוצים בבית של בנט, גם אם היה עובר לבלפור לפני שהגברת יצאה ממנו היו עושים את השיפוצים האלה כי זה הבית שלו. אין לבנט שום קשר בעולם או לכל מישהו אחר לשיפוצים האלה, אלה דרישות שב"כ. מה שקרה בקיסריה ובבלפור ואלף ואחד מקומות זה לא דרישות שב"כ על זה לא מדווחים ואת זה לא מסקרים. אלה דרישות מטורפות, מטורללות, מופרכות שלא היו מעולם של הגב' נתניהו להשית את ההוצאות הפרטיות שלה ושל משפחתה על קופת המדינה".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103FM