ראש הממשלה, נפתלי בנט, הגיב היום (שישי) לראשונה בפוסט בפייסבוק לאירוע המביך שהתרחש אמש באירוע הפרידה מראש השב"כ היוצא, נדב ארגמן, כאשר יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, התעלם ממנו בנאומו וספג קריאות מהקהל.

"היה לי חבל על הצרימה באירוע כל כך ממלכתי ומרגש. לא הייתי היחיד שנע באי נוחות בכסאו שם. אני מקווה שיו“ר האופוזיציה יבין שאי הסכמות פוליטיות הן דבר טבעי. מחלוקות הן חלק מהחיים. אבל ערעור על הלגיטימציה של ממשלה בישראל הוא דבר מסוכן", כתב בנט.

בליכוד הגיבו לדבריו של בנט: "בנט כל כך "ממלכתי" שהוא "שכח" להזכיר את ראש הממשלה נתניהו בטקס האזכרה לנשיא פרס ובציון שנה להסכמי השלום ההיסטוריים שראש הממשלה פעל להביא שבזכותם שרי הממשלה מעופפים בלי סוף למדינות המפרץ. ובאשר לאמירה של בנט על ערעור הדמוקרטיה, תמיד טוב לא לשכוח מה אמר אך לפני מספר חודשים".

כזכור, מתיחות פוליטית חריגה נרשמה אמש באירוע הפרידה מראש שב"כ היוצא, נדב ארגמן. לפי שני גורמים שהשתתפו באירוע, שהיה סגור לתקשורת, ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בנאומו כי "אנחנו בעידן האנחנו, לא האני".

מאוחר יותר, כשהגיע תורו של ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו לברך, הוא דילג על אזכור ראש הממשלה בנט בפתח נאומו, ובירך את כל שאר הנוכחים באירוע מבלי לציין את שמו, בצורה בולטת לעין. לפי אחד הגורמים, אחרי שנתניהו התעלם מבנט צעקו לו מהקהל "סליחה, יש כאן גם ראש ממשלה".