בעוד שלושה ימים יצויין יום הולדתו ה-72 של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בהווה בנימין נתניהו. בן כספית וינון מגל שוחחו על כך בתוכניתים ברדיו 103FM, כשהראשון חשף כי מתארגנת לנתניהו מסיבה חגיגית בביתם של פנינה ומשה אדרי, בעלי רשת הקולנוע "סינמה סיטי", בהשתתפות 40 מוזמנים.

"תגיד, אתה מוזמן?", שאל כספית את מגל, שהגיב במבוכה: "לאן?". כספית השיב לו: "יום חמישי ב־20:00? לצערי גרמתי למבוכה גדולה". ינון אישר שלא הוזמן ואמר לכספית: "עשית טעות".  

בהמשך, אמר כספית: "אני לא מצליח לתאר לעצמי שפנינה ומשה אדרי בצהלה יארגנו יום הולדת לנתניהו אצלם בבית ל־40 איש ואתה הלא מוזמן". כספית שאל: "איך תמיד מיליארדר אחר מארגן את השמחות של משפחת נתניהו אצלו בבית?" על כך הגיב מגל בציניות: "כי ליאיר לפיד אין מיליארדים בכלל". 

"יאיר לפיד יודע, וראיתי את זה בעיניי, להוציא כרטיס אשראי ולשלם על דברים", השיב כספית והוסיף: "אתה מתגולל עליו בלי סוף וחלק בצדק. דבר אחד, בחיים לא תתפוס אותו, הוא איש נדיב".



מגל גיחך על הביקורת נגד אורחות חייו של נתניהו ואמר: "כמויות הכסף שמר בנימין נתניהו הכניס לישראל בכל טיסה שלו לחו"ל מעמידות את הגיחוך הזה של 'כן שילם על הפלאפל או לא' באור גרוטסקי. אני מציע, בוא נרד מהסיפור הזה כי כל נסיעה שלו למדינות העולם הכניסה לישראל המון כסף".

מגל הוסיף: "זה לא משהו שקורה בממשלה הזאת, זה לא שיאיר לפיד יודע לעשות עסקים עם מדינות אחרות ולקדם את הכלכלה הישראלית, הוא לא יודע, מה לעשות? הוא על עצמו אמר שהוא לא מבין כלום בכלכלה". על כך אמר כספית: "אחרי שנתניהו מינה אותו לשר האוצר כי תמיד הוא ימנה את האיש הלא מתאים".