עמותת HonestReporting (דיווח נאמן), הפועלת למען סיקור הוגן ביחס לישראל בתקשורת העולמית, עולה בימים הקרובים בקמפיין עם הסלוגן Israeli Wednesday. במסגרת הקמפיין, יעלה לאתר העמותה בכל יום רביעי בנק של תמונות ומסרים, אשר "יסייעו לסיקור הוגן ומאוזן של ישראל בעולם".

בעמותה מסבירים כי הגולשים יוכלו לבחור תמונה ולהעלות סטורי ברשתות החברתיות ולהשתתף בשיח הציבורי הבינלאומי על ידי כתיבת טוקבק לכתבות המתפרסמות בעולם. בנוסף, יוצעו אתגרים אשר בהם יתבקשו הגולשים להעלות תמונות המסמלות בעיניהם דו־קיום, תמונות של מקומות בארץ יחד עם ההאשטאג של הקמפיין ועוד.

לפי הסקר הבלעדי של HonestReporting, אשר בוצע על ידי חברת מחקרי השוק טכנומטריקה, ושנתוניו יפורסמו בשבועות הקרובים, עלה כי כ־20% מהאמריקאים תומכים בישראל, כ־20% תומכים בפלסטינים וליתר, כ־60%, אין דעה מוצקה לכאן או לכאן.

לדברי עו"ד דניאל פומרנץ, מנכ"ל העמותה, הסקר שנערך "מעיד כי עדיין לא מאוחר מדי לספק למרבית האמריקאים את המידע המדויק והמשכנע על ישראל כדי להשיג תוצאה יעילה. אפשר לדבר עם הדור הצעיר – ואפשר להצליח".