כתב חדשות 13, ברוך קרא, התייחס היום (שלישי) בראיון לבן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM לסרטון האלימות שפורסם בו נראה איימן עודה תוקף את איתמר בן גביר. קרא אמר כי "הסרטון מדבר בעד עצמו. שני אנשים עומדים וצועקים אחד על השני - גועל נפש, מה לעשות שככה נראה הפרלמנט שלנו וחברי הכנסת".

קרא אמר כי "בנקודת זמן מסוימת איימן עודה פשוט מרים יד על איתמר בן גביר, אין דרך אחרת להגיד את זה. אנחנו רואים כתבות מהעולם ודיווחים שבהם פתאום חברי פרלמנט הולכים מכות אחד עם השני, לשם עוד לא הגענו ואני חושב שצריך לגדוע את הדבר הזה לפני שנגיע לזה. דעתי על בן גביר ידועה, אני חושב שמדובר בח"כ גזען, אות קלון לכנסת, אבל לא משנה מה דעתך ומה קרה - אתה לא מרים יד על חבר כנסת ובכלל". 

מוקדם יותר צייץ הכתב כי "עודה חייב לעוף להכנסת לאלתר". לטענת קרא "אפילו אין ועדת אתיקה כרגע בגלל התנגדות האופוזיציה לדבר הזה, אז כרגע אין שום דבר שאפשר לעשות. חבר כנסת עמד מול חבר כנסת, התווכחו ויכוח בוטה ובנקודת זמן מסוימת הוא מרים עליו יד. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו דבר כזה, זה לא משנה איזה מילים יצאו מהפה".

קרא הוסיף כי "מהרגע שראיתי את המכות זה נגמר - זה קו אדום שאנחנו צריכים לשים לנו. לא הגיוני שנשלים עם הקו שחבר כנסת מרים יד על חבר כנסת אחר, לא משנה מה הוא אומר לו".