ח"כ מרב בן ארי (יש עתיד) התייחסה הבוקר (חמישי) בראיון בגל"צ לדבריו של יו"ר מפלגתה, יאיר לפיד, בדיון לזכרו של יצחק רבין במליאת הכנסת, בו כינה את חברי הכנסת של מפלגת הציונות הדתית "צאצאיו האידאולוגיים של יגאל עמיר".

"האירוע הזה של לבוא ולומר שיגאל עמיר רצח לבד את ראש הממשלה - זה לא נכון. כל מי שבדק את התקופה יודע שזו אותה הסתה שמגיעה מאותה מחנה, ומכאן יאיר הביא את הדברים שלו. הוא לא היחיד שדיבר על זה, הם דיברו על זה שהייתה תקופה של הסתה. זה מטריד, כי אתה שומע את אותם דברים גם היום. בוודאי שאפשר לשמור על נוסח עדין יותר, אבל תשמע עם מה אנחנו מתמודדים", אמרה בן ארי.

"הייתי ארבע שנים בקואליציה, לא צריך להכיל אירוע כזה. זה לא יקרה במשמרת שלנו. להסתה הזו יש מחיר, אנחנו רואים מה קורה ברשת ורואים לאן השיח מתדרדר. יש כאן אצבע ברורה מאיפה ההסתה הזו מגיעה. נחרדתי, הייתי בהלם. על מה ההסתה הזו, על מה השנאה הזו? זה מזעזע", הוסיפה.

בהמשך התייחסה בן ארי לעימות שהתרחש אמש במליאה, כאשר ח"כ מירי רגב מהליכוד כינתה את ח"כ רם בן ברק מיש עתיד "עוכר ישראל": "בשלב מסוים היא אמרה משהו, רם העיר לה והיא צעקה לו שהוא שונא ישראל. מאותו רגע שהיא אמרה את זה צעקנו, התרעמנו, זה פשוט שערורייה. לא ראיתי דבר כזה ששרה לשעבר קוראת לסגן ראש המוסד שונא ישראל. אח שכול, לוחם בסיירת מטכ"ל. איפה נשמע דבר כזה? מתי ההסתה הזו מסתיימת? שאמרתי לו להירגע הוא הלך למירי רגב ודודי אמסלם שישאירו את המשפחות השכולות מחוץ לתחום. היא האשימה אותו שהוא שונא משפחות שכולות. הוא אח שכול בעצמו".