שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת יולי אדלשטיין (הליכוד) התייחס היום (שישי) לדבריו של יו"ר על הליכוד בנימין נתניהו, לפיהם המפלגה תחזור לשלטון "עוד שבועיים, או עוד שלוש וחצי שנים". אדלשטיין, שהודיע מוקדם יותר החודש כי יתמודד נגד נתניהו בפריימריז עתידיים, אמר: "אז למרות שיש לנו 72 מנדטים בימין אנחנו אמורים לשבת שלוש וחצי שנים באופוזיציה וניתן לשמאל להחריב את המדינה היהודית?" אדלשטיין הוסיף והכריז: "אנחנו לא ניתן לזה להתממש. חייבים לפרק את הממשלה האסונית הזו כבר עכשיו".

כאמור, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נאם אתמול בוועידת MUNI EXPO של מרכז השלטון המקומי והצהיר בפני הקהל: "אנחנו נחזור מהר לשלטון ונתקן את הכל. זה יכול להיות עוד שבועיים, או או שלוש וחצי שנים".



מוקדם יותר החודש, אדלשטיין הודיע בריאיון בחדשות 12 כי בכוונתו להתמודד על ראשות תנועת הליכוד מול יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. הוא אף אמר כי "עם נתניהו נישאר תמיד באופוזיציה". 

"החלטתי להתמודד לראשות התנועה כי הממשלה הנוכחית פשוט מסוכנת למדינת ישראל, אנחנו ארבע פעמים עשינו בחירות, ארבע פעמים הליכוד היא הסיעה הגדולה בפער בכנסת וארבע פעמים לא הצלחנו להקים ממשלה לאומית בראשות הליכוד. אז אם לא נעשה חשבון נפש בבית, אנחנו נישאר באופוזיציה לשנים ארוכות".