האם חברי הכנסת החרדים קצו בבנימין נתניהו? ישי כהן, הפרשן הפוליטי של אתר החדשות החרדי "כיכר השבת", טוען כי התשובה לכך היא חיובית. בשיחה עם בן כספית ופרופסור אריה אלדד, בתוכניתם ברדיו 103FM, הסביר מהן ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות. 

לדבריו של כהן, מאז שנתניהו איבד את ראשות הממשלה, קיימת אצל רבים מחברי הכנסת של המפלגות החרדיות תחושה שהגיע הזמן לתמוך בדמות אחרת שתנהיג את הגוש הימין. "אם אתה שואל חברי כנסת חרדים בארבע עיניים האם נתניהו היה צריך לזוז הצידה ולאפשר למישהו אחר להקים ממשלה", אמר והוסיף כי "התשובה שתתקבל מרובם תהיה חיובית, רק לא לציטוט".

בנוסף, התייחס כהן לריאיון שקיים עם ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה), בו ביקר את נתניהו: "יש וטו גם אם החרדים יירצו להיכנס (לקואליציה). הסיבה שאייכלר יצא על נתניהו היא סביב מה שקרה בוועדות. כמו שאמר אייכלר, שוב הקנאה הזאת לנתניהו". 



בהמשך, הגיב לדבריו של יו"ר ועדת כספים אלכס קושניר (ישראל ביתנו) שאמר כי אין שום סיבה לחשוב על הכנסת החרדים לקואליציה. "אני לא מצפה מ"ישראל ביתנו" לדאוג לציבור החרדי, אנו חרדים ולא מטומטמים", אמר כהן. "לבוא ולומר בשידור שהם דואגים לחרדים בשבועות שהם מטילים את גזרת המעונות שתגרום לנשים חרדיות לעזוב את שוק העבודה ולהוציא את הילדים למעונות פרטיים, זה לא נקרא לדאוג לציבור החרדי. שלא יחשבו שאנחנו מאמינים", הוסיף. 

עוד אמר כהן: "היה רצון של המדינה להוציא את החרדים לשוק העבודה. החל תהליך טוב - למה להרוס אותו? כמדינה, משלמים כסף על תהליכים שקורים בחברה. אני רואה לא מעט קרובות משפחה שלי, או שעזבו את העבודה או שהוציאו את הילדים ממעון. במעון של בתי הקטנה, סגרו השבוע כיתה אחת רק בגלל הנושא הזה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm