מפלגות יש עתיד וימינה ישלמו 46 אלף שקלים עבור הופעותיהם של הזמרת עינת שרוף והסטנדאפיסט אדיר מילר באירוע גיבוש הקואליציה שייערך ביום שישי הקרוב במודיעין. השתיים יתחלקו באופן שווה בסכום, ומעבר לכך, שתי המפלגות יממנו אולם אירועים, קייטרינג והוצאות נוספות באלפי שקלים.

החלק המרכזי באירוע יהיה ההופעות של שרוף ומילר. שרוף נחשבת מקורבת מאוד ליו"ר יש עתיד, שר החוץ יאיר לפיד. האחרון חיתן את בתה של הזמרת, ושרוף עצמה נתנה בעבר ערבות כספית גבוהה ליש עתיד, וכן תרמה למפלגה לפחות פעם אחת. בן זוגה, תמיר הרפז, נמנה על רשימת המייסדים של המפלגה. הדבר עורר תמיהה לאור העובדה כי אנשי יש עתיד היו מעורבים בהפקת החלק האומנתי של יום הגיבוש.

בנט ולפיד (צילום: אמיל סלמן/הארץ)
בנט ולפיד (צילום: אמיל סלמן/הארץ)

לאחר פניית וואלה! אמרו גורמים במפלגה בתגובה כי "יש עתיד תכסה את ההוצאה הכספית של הופעת אדיר מילר, וימינה תממן את ההוצאה של עינת שרוף".

בקואליציה החליטו היום לא לדחות את יום הגיבוש שתוכנן להתקיים ביום שישי, למרות היעדרות צפויה של חברי מפלגת רע"ם, בשל יום הזיכרון לטבח בכפר קאסם, שחל באותו יום. עוד קודם תכננו המפלגות לערוך את האירוע במועדון "הגריי" ביהוד, אך בשל תלונות של חברי כנסת דתיים על היעדר כשרות במקום, האירוע ייערך באולמי "האחוזה" במודיעין. בהזמנה שנשלחה היום לחברי הקואליציה נכתב בין היתר כי לא תתאפשר כניסה של עוזרים והאירוע ייערך בהשתתפות ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת בלבד.