המתיחות בממשלה נמשכת: שרת הפנים איילת שקד נשמעה הערב (רביעי) מעבירה ביקורת קשה על חבריה לממשלה בהקלטות של שיחות סגורות שפורסמו בחדשות 12. 

בין היתר, נשמעת שקד כשהיא מעבירה ביקורת על ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד ואומרת כי "לפיד הוא אדם שטחי ועושה לנו פיגוע כל שבוע ובנט מחלץ אותו. הוא עשה את זה איזה שלוש פעמים - מול הירדנים, מול האמריקאים, ונפתלי חילץ, חד משמעית. ואף אחד לא יודע על זה".

כמו כן, העבירה שקד ביקורת קשה גם על שר הביטחון בני גנץ: "גנץ יפרק את העסק. הוא בכלל לא ראש ממשלה. יותר גרוע מלפיד, עוד יותר גרוע, אני לא יודעת". 

בהמשך, כשנשאלה האם לדעתה תתקיים הרוטציה אמרה: "על זה אין לי תשובה. לא יודעת מה יהיה. נחכה עוד שנתיים ונראה. זה תלוי אם יש משבר, אין משבר. נראה".

שקד מסרה בתגובה על פרסום ההקלטות: "הדברים נאמרו בשיחה סגורה בשעת כעס בעידנא דריתחא לאחר שפורסמו תדרוכים נגדה. השרה שקד מצרה על הדברים ומצטערת אם פגעו".

מלשכת לפיד נמסר: "הם דיברו, יישרו הדורים. אנשים מתרגזים לפעמים, לא צריך לעשות עניין מכל שטות". 

בליכוד בחרו להגיב לדברים באופן מרומז: "הגיע הזמן למעשים ולא לדיבורים". מפלגת הציונות הדתית מסרה: "יצא המרצע מהשק! בנט ושקד ממליכים עלינו מישהו שגם הם יודעים שעושה למדינה פיגועים מדיניים ואיננו כשיר. תאוות הכיסא של בנט ושקד מסכנת את ישראל!".