ראש הממשלה, נפתלי בנט, התראיין טרם המראתו לוועידת האו"ם לענייני אקלים בסקוטלנד לעיתון Times הבריטי ואמר כי "הצמיחה הכלכלית החזקה, מעבר לשגשוג גדול יותר עבור ישראלים, מאפשרת לנו להשקיע הרבה בחיזוק היכולות הצבאיות שלנו. אין זה סוד שאיראן נמצאת כרגע במצב המתקדם ביותר מבחינת יכולות העשרת אורניום". 

"אנחנו במלחמה קרה עם איראן. ב-30 השנים האחרונות, איראן התמקמה סביבנו כדי להסיח את דעתנו", הוסיף והבהיר כי בשילוב יכולת צבאית משמעותית, לחץ דיפלומטי וכלכלי, מישראל וגם מארה"ב וממעצמות נוספות, "איראן תאט את הקצב ואז תפסיק".

"נעשה כל מה שצריך כדי לנטרל את האיום הזה. כדי לפעול נגדם, נשתמש בכל הכוח, החדשנות, הטכנולוגיה והכלכלה שלנו, כדי להגיע לנקודה שבה נימצא כמה צעדים לפניהם", אמר.

לדברי רה"מ בראיון הוא מתבסס על המודל של הנשיא האמריקאי לשעבר, רונלד רייגן. כזכור, בשנות ה-80 ייזם רייגן את יוזמת ההגנה האסטרטגית הידועה גם בשם "פרויקט מלחמת הכוכבים". התוכנית כללה פיתוח מטריית הגנה הרמטית מפני טילים, במטרה לנטרל איום גרעיני סובייטי על ארצות הברית.

"רייגן לא היה צריך להפציץ את מוסקבה", אמר בנט והוסיף, "איראן היא משטר רקוב, מפר זכויות אדם והורג הומוסקסואלים ונשים שהולכות חשופות, בזמן שהם אפילו לא יכולים לספק מים נקיים לאזרחים ומעדיפים להשקיע את משאביהם בפיתוח גרעיני"