האם ברע"מ הולכים לטרפד את הצעת התקציב של ממשלת בנט-לפיד? על פי פרסום בחדשות 12, ברע"מ עשוי להיות חבר כנסת אחד שיצביע נגד התקציב, או יימנע, ובכך יטרפד את העברת החוק. אותו חבר כנסת מרע"מ, מאזן גנאים, התראיין היום (ראשון) ברדיו צפון 104.5FM בתתוכניתה של ליאת רון - והבטיח מציאות הפוכה לחלוטין מהדיווחים.

ראשית, נשאל על האפשרות שבסיוע הרשימה המשותפת יוצבע על הקמת בית חולים ממשלתי נוסף בסכנין. על כך השיב חבר הכנסת: "למדתי שיש חלום, ויש מציאות. כל אחד מאיתנו רוצה שיקום בית חולים ממשלתי, אבל המציאת היא אחרת. במידה וכן, אני ארים את אצבעותיי בשתי הידיים".

על הפרסום בחדשות 12 על כך שהוא עשוי להיות "החולייה החלשה" ברע"מ ועלול להפיל את ההצבעה על תקציב הממשלה, אמר: "לעולם לא הייתי בן אדם חלש. הכתב שאמר את מה שאמר - האם שאל לדעתי? על התקציב בטוח שלא שאל. אני הולך להצביע בעד התקציב. כל אלה שדיברו וקיטרו שבפעם הבאה שידייקו בדבריהם. מאזין גנאים יחד עם חברי רע"מ הולכים להצביע בעד".

כשנשאל האם סיעתו הולכת להצביע באופן גורף בעד התקציב, למרות ניסיונות הליכוד לשכנע להימנע מההצבעה, השיב חבר הכנסת: "אני לא בורח. יש כמה דברים קטנים שצריך לשנות, ואנחנו נשב בחדרי חדרים. אני הולך להצביע בעד התקציב".

רע''מ (צילום: פלאש 90)
רע''מ (צילום: פלאש 90)

עוד אמר: "אם האצבע שלי תקים בית חולים בסכנין, הייתי מרים עשר, אבל, יש חלום ויש מציאות, צריך להיות ריאליים. אנחנו לא מאתמול בפוליטקה צריך אורך רוח סבלנות. ומה שטוב לסכנין ולחברה הערבית - אני אתמוך.

כשנשאל על פשר ההפגנות בעד האסירים הביטחוניים השיב בהסתייגות מעצם השאלה: "למה אתם מחפשים כותרת שלא לעניין? אני מחוייב לעשות טוב לחברה הערבית, ואת מה שאני חושב אני שומר לעצמי. כשאני רוצה לדבר על נושא מסויים - אני אדבר".