השבוע יחלו בכנסת הדיונים לקראת הצבעה על תקציב המדינה, ומי שמסומנים כחברים המתנדנדים בקואליציה הם חברי מפלגת רע"מ. ח"כ מאזן גנאים שוחח הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והכחיש את האפשרות שמפלגתו תתנגד לתקציב.

את הראיון פתח גנאים בעקיצה ליריבה הפוליטית של רע"מ, הרשימה המשותפת: "לפני כמה דקות שמעתי ראיון עם אוסמה סעדי שאמר במפורש שהם הולכים להצביע נגד התקציב. הם אומרים שהתקציב רע למדינה ולחברה הערבית. זה לגיטימי. כנראה שהם התגעגעו לביבי. התקציב הוא טוב, ואנחנו הולכים להצביע בעד התקציב". 

בהמשך התייחס לסקרים המחמיאים לפיהם רע"מ תזכה בבחירות הבאות לשבעה מנדטים: "קיבלנו החלטה אמיצה, כשאמרתי שאנחנו רוצים להיות שחקן מרכזי בפוליטיקה הישראלית זה כדי לדאוג לצרכים של החברה הערבית. חרטנו על דגלנו השכלה, תעסוקה ועוד". 

בהמשך נשאל גנאים על הדיווח לפיו חברי מפלגתו נפגשו עם בכירי חמאס: "גם במלחמת האזרחים בסוריה - אנחנו לא תרמנו כספים? כשמדובר בילדים זה לא חשוב אם הם ערבים, יהודים או מאנגולה. כל ילד רעב - אני צריך לדאוג לו. אני רגיש לכל ילד, לא חשוב אם הוא ערבי או יהודי. במלחמת האזרחים בסוריה אני ביקרתי בהרבה בתי חולים בארץ וראיתי שסורים קיבלו פה, בארץ, עזרה.  כל דבר שקשור לנושא רגיש ובאיך לעזור לאחר הופכים אותו לטרוריסטים ותומכי טרור. הגיע הזמן לשנות את השיח". 

לבסוף נשאל גנאים על הביקורת שמשמיע יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, על רע"מ, לאחר שחיזר אחריה טרם הקמת הממשלה: "רע"מ הייתה כשרה לפני הקואליציה, ועכשיו היא לא כשרה. זו פוליטיקה מלוכלכת, וכל אחד תורם לאינטרס הפוליטי שלו. מה שהיה מותר אז אסור היום. אני מבקש מהתקשורת לא לשחק את המשחק הזה לידיים של ביבי".