שר הבינוי והשיכון זאב אלקין התייחס היום (שני) לדבריו של ליצמן במליאת הכנסת בתדרוך לכתבים חרדים ואמר: "שמעתי את דבריו של ח"כ ליצמן. הוא רק שכח לציין שעוזריו פונים אלינו בלי סוף עם בקשות רבות לסיוע. בפעם ההבאה אשלח אותם לבקש עזרה מהווטרינר העירוני".

בנט טען ש"האופוזיציה תתרסק לרסיסים" - הוא צודק או טועה? | הצביעו

כזכור, ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) נאם הבוקר במליאת הכנסת לקראת פתיחת הדיונים על תקציב המדינה, ועורר סערה כשהשווה את חברי הקואליציה לכלבים.

"זו הפעם הראשונה שאני רואה שכלבים נותנים משהו לחתולים", אמר ליצמן, כשהוא מתייחס לסעיף בכספים הקואליציוניים המקצה 12 מיליון ש"ח לסירוס חתולי רחוב.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו), הגיב לליצמן בציוץ בטוויטר וכתב: "ליצמן אתה לא מבין הרבה, נקודה".

שר התקשורת יועז הנדל התייחס גם הוא לדבריו של ליצמן וצייץ בטוויטר: "ליצמן וחבר עסקניו צריכים לנהוג בכבוד בציבור הציוני שמשרת בצבא ומגן על המדינה. לא הייתי שותק מול אף אחד שהיה קורא לציבור החרדי כלבים וקל וחומר לציבור הכללי שמחזיק את המדינה. כאב הניתוק מהשררה והג׳ובים לא נותן הנחה למחנה רק ביבי לחצות קווים אדומים, לגדף ולהפיץ שקרים". 

בסביבת ליצמן מסרו בעקבות התגובות: "כשליברמן קרא להשליך את החרדים על מריצות למזבלה, וכשלפיד כינה את מצביעי הליכוד בגנאי, שכחתם להזדעזע. הפסקנו להתנצל בפני רודפי החרדים והפוגעים בזכויותינו".