יו"ר מפלגת רע"מ, חבר הכנסת מנסור עבאס, התראיין הבוקר (שלישי) בכאן ב' והתייחס לניסיונות הליכוד לצייר את מפלגתו כלא לגיטימית, בעקבות חבירתה לימינה ויש עתיד לקואליציה. עבאס טען במהלך הריאיון כי מי שהוביל את תהליך הפיכתה של רע"מ ללגיטימית הוא בנימין נתניהו עצמו והתעקש: "במשך שנתיים היו לנו מגעים עם הליכוד".

חבר הכנסת סיפר כי ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בהווה אמר לו כי "רק הוא מסוגל לבטל את חוק קמיניץ", ולכן על רע"מ לחבור לליכוד. "אני מבין פוליטית למה הוא מנסה להתנער, אבל אני מחכה לחבר הכנסת מהליכוד שיעמוד ויגיד לי שאני משקר".

עבאס התעקש לאורך כל הריאיון כי הליכוד הם שניסו לבנות את השותפות, בדיוק כמו רע"מ: "מי היו אלו שהובילו אותי, מנסור עבאס, לאופקים ולרב דרוקמן? זה היה ח"כ לשעבר מהליכוד. הם רצו שאני אשכנע את הציונות הדתית ללכת לממשלה יחד איתנו. יותר מזה, הם היו בטוחים גם שהציונות הדתית תתקפל ותבוא לממשלה עם רע"מ".

הוא אף ביקר באופן ישיר את אמינותו של נתניהו ואמר כי "גם תומכיו הגדולים ביותר יודעים שהוא אומר דבר אחד ועושה דבר אחר. הפרצוף האמיתי של הליכוד וגם של נתניהו נמצא במקום אחר לגמרי מהמילים שלהם. במשך שנתיים ניהלנו מגעים. אני תמיד האמנתי, וכולם יודעים, שהדרך הנכונה היא ללכת לשותפות פוליטית".