התחקיר בו נחשפו העדויות על תקיפה מינית לכאורה מצד גל אוחובסקי לא מפסיק לעורר גלים והיום (שלישי) התייחסו חברי מפלגות השמאל לגילויים הקשים בפרשה. 

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, אמר בכנס אילת לעיתונות: ״פגיעה מינית היא פגיעה מינית. לא משנה מי התוקף, גבר או אשה, ומי הנפגע או נפגעת״.

שר הבריאות ויו"ר מרצ ניצן הורוביץ כתב: "הצטערתי מאוד לשמוע על התלונות נגד גל אוחובסקי ואני מבקש לחזק את ידי המתלוננים. עלינו לנהוג באפס סובלנות לפגיעות מיניות. זה נכון בכל מקום, וזה נכון גם בתוך הקהילה הגאה. ההחלטה של אוחובסקי להתנצל ולהתפטר מ"איגי" היא הדבר הנכון והראוי. יש למצות את בירור הטענות ולהבטיח תמיכה לנפגעים". 

שרת התחבורה ויו"ר העבודה מרב מיכאלי כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "טוב עשה גל אוחובסקי שהתפטר והתנצל על המעשים המגונים והאסורים לכאורה שיוחסו לו בתחקיר כאן הערב. כמי שפועלת נגד פגיעה מינית, מקומם שעדויות קשות על מעשים שבמשך שנים אנחנו נאבקות בהם, מיוחסות לו. מזכירה לנפגעים - יש למי לפנות. קו הסיוע לגברים 1203".

בהמשך, הוסיפה מיכאלי: "טוב מאוד שמשטרת ישראל בוחנת את הנושא ואני בטוחה שהיא תעשה זאת במלוא המקצועיות ותמצה את הדין. אין מקום לסבלנות או הכלה בכל הנוגע לפגיעה מינית".

ח"כ מיכל רוזין כתבה אמש: התחקיר  על גל אוחובסקי הוא חשוב ביותר, כי הוא חושף באומץ שכמו בכל חברה - ליברלית, שמרנית, חילונית, דתית - גם בחברת הלהט״ב יש הטרדות ופגיעות מיניות. הקהילה חזקה, יכולה וצריכה להתמודד עם התופעה גם בתוכה. מחזקת את הנפגעים". 

ח"כ איתן גינזבורג כתב: "אין מקום להתנהגות מינית פוגענית. לא בקהילה הגאה ולא בכלל. לפני 10 ימים העליתי בכנסת את נושא האלימות המינית בקהילה. התחקיר ביחס לתלונות על גל אוחובסקי הוא תזכורת לרלוונטיות הנושא. אין לקבל קשר שתיקה על פגיעות מיניות בקהילה הגאה ואני מעודד כל מי שנפגע לפנות לאחד מקווי הסיוע והקשב". 

מנכ״ל האגודה למען הלהט״ב רן שלהבי מסר: ״אנחנו מאמינות ומאמינים לכל הנפגעים, עומדים יחד איתם ומחזקים אותם. הקהילה שלנו, זו ששואפת לשוויון, ביטחון והשלמה עצמית לא תקבל או תסלח בתוכה על פגיעות מיניות. אנחנו יודעות שגם היום להתלונן על פגיעה מינית, ובפרט בקהילה הגאה זה דבר שדורש אומץ ועמידה מול גורמים חזקים ולכן חשוב לנו להזכיר- אנחנו מאמינות לכם".

"תדעו שאתם ואתן לא לבד, יש קהילה שלמה וחזקה מאחוריכם. תדווחו, תפנו ותדברו- אנחנו כאן כדי לתמוך, להקשיב ולעזור בכל מקרה ומקרה, קו הקשב של האגודה במספר 2982* זמין עבורכם וגם מרכז הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית״, הוסיף.