שר התקשורת יועז הנדל התארח היום (שלישי) בכנס אילת לעיתונות והתייחס לסוגיות הפוליטיות שעל סדר היום, בהן העברת התקציב והמתיחות בתוך הקואליציה, ובעיקר עם מפלגת רע"מ. כמו כן, התייחס לטענות לפיהן בכירים ברע"מ מקיימים קשרים עם החמאס ותקף: "נתניהו מעביר פרוטקשן לחמאס במשך שנים יותר גרוע בעיני מהסיפור הזה".

בפתח דבריו אמר הנדל: "התקציב יעבור השבוע. הממשלה הנוכחית היא שיעור חשוב לחברה הישראלית שאפשר לחיות ימין, שמאל ומרכז. נתניהו לא קם והשמש זרחה, אנחנו עסוקים בעבודת משרדי הממשלה". 

על השותפות עם רע"מ: "הייתי גם בממשלה הקודמת במפלגות לא ציוניות. לדעתי כל מפלגת רע"מ צריכה לעשות חשבון נפש לאן היא רוצה ללכת ואני מזהה הבדל בין מנסור עבאס לבין שאר חברי הכנסת שלו. בזמנו התעקשתי שהמשותפת לא תהיה בממשלה כי הם פוגעים ביכולת לקיים דו קיום ופועלים באופן עקבי נגד מדינת ישראל, ועכשיו יש הבחנה ברורה בין אלה שרוצים להשתלב לבין אלה שלא". 

על הטענות נגד רע"מ אמר: "כשאני מסתכל על כל הקשקשת שיש, אני מבין שהבעיה היא בהיתפסות במילים ולא במעשים. אני יושב כאן ומשוכנע שחמאס הוא אויב. השאלה היא האם זה מספר אחד בליכוד שמעביר מזוודות פרוטקשן לחמאס במשך שנים, בעיניי זה גרוע הרבה יותר.

"כשזה ביבי מעביר כסף לזרוע הצבאית זה בסדר כי זה ביבי, אחרים זו בעיה, ואני לא משחק את המשחק הזה. מספר 1 בליכוד שמעביר מזוודות פרוטקשן לזרוע הצבאית של חמאס זה בעיניי יותר גרוע מהסיפור עם ארגון 48. מי נתן לארגון הזה לפעול שנים? נתניהו. אבל אצלו זה בסדר, אחרים זו בעיה. מה הקשר בין ארגון 48 לבין ממשלת ישראל? יכול להיות שיש כספי תרומות שעוברות וזה לא בסדר וצריך לחקור את זה ואם זה פלילי שכולם יכנסו לכלא. אבל אני לא מכון לצביעות הזאת".

על נתניהו אמר: "מי שאיבד את הריבונות שלנו בנגב ובגליל זה נתניהו וזה הליכוד ומי שהעביר כספים לחמאס זה נתניהו והליכוד ומי שהרשה שהארגונים האלה יפעלו ואפשר את זה בניגוד לחוק זה ממשלת נתניהו. ולכן כל הקשקשת הזאת מיותרת. יש פה ליקוי מאורות, פתאום האופוזיציה נזכרה שיש לה אידיאולוגיה". 

על עבודתו במשרד התקשורת סיפר: "במשך שנים היו רשתות תקשורת פיראטיות במגזר הערבי והודענו שהן לא יכולות לפעול החל מנובמבר, תשעים אחוז מהחברות ניגשו לקבלת אישורים חוקיים. למה לא עשו עד עכשיו? כי זה חוסר משילות. סיבים אופטיים עלינו משני אחוז ל-50% ואנחנו המובילים בעולם. למה לא עשו את זה עד עכשיו?".

על החוק שמקדם שר המשפטים גדעון סער שימנע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה אמר: "ראש ממשלה עם כתב אישום לא יכול לכהן בישראל ואני לא רוצה שפקיד ציבור יקבע את זה. שלא יקבל מונופול על הכח. מה הבעיה? הלקח המרכזי מהשנים האחרונות הוא שראש ממשלה עם כתב אישום לא יכול לכהן, בעיניי זה חוק שראוי שיהיה בספר החוקים של מדינת ישראל".