אלפי בני אדם הגיעו אמש לעצרת מחאה של הימין נגד הממשלה, שהתקיימה בכיכר הבימה בתל אביב. בין המשתתפים היו הח"כים צחי הנגבי, מירי רגב, עמיחי שקלי, בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר. חלק מהמפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב בין היתר: "חייטי תיק 4000 לדין", "ביבי מלך, אני גאה בך", "הצילו, תינוק מגודל מנהל את המדינה", "בנט הורס את המדינה", "בנט מסוכן לישראל" ו"עבאס זה חמאס".

"גנבו לנו את המדינה", זעקו מפגינים על רקע הנאומים. בן גביר בעצרת: "קוראים לנו בתקשורת קיצוניים, בבונים, שחורים. אני גאה להיות קיצוני באהבת עם ישראל. אני גאה להיות קיצוני באהבת המדינה הזאת וקיצוני בהגנה על חיילי צה"ל".

לא הרחק משם, בכיכר רבין, התקיימה עצרת זיכרון בהשתתפות מאות בני אדם לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, שנרצח באותה כיכר לפני 26 שנים. בטקס השתתפו בין היתר שרת התחבורה מרב מיכאלי, שר התפוצות נחמן שי, ח"כים מטעם מפלגת העבודה וח"כים ושרים לשעבר.

מיכאלי אמרה כי "מבחינתנו, אחד הדברים המרכזיים שאנחנו באות ובאים לעשות בממשלה הזאת הוא לחזור לימים שבהם הייתה מדינה לפני כל דבר אחר". עוד אמרה כי "דרך רבין היא להבין שהביטחון שלנו הוא תמיד ביכולת שלנו להשיג הסכמים מדיניים, עם הרחוקות מאיתנו אבל בוודאי עם הקרובות אלינו ביותר. דרך רבין היא להבין שהתמודדות מול איראן עוברת בהסכם עם הפלסטינים והפלסטיניות". בעבודה הדגישו כי אין כל קשר בין האירוע אמש לבין הפגנת הימין בכיכר הבימה.