הפרשן הפוליטי עמית סגל הגיב הערב (רביעי) לנאומו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, אשר רמז כי שרת הפנים איילת שקד הקליטה ולאחר מכן הדליפה את הקלטות, בהן נשמעה מותחת ביקורת ועולבת בחבריה לקואליציה. בערוצו הפרטי ברשת הטלגרם מסר סגל, שהיה זה שפרסם את ההקלטות, כי "נתניהו הדהד במליאה את הטענה שאיילת שקד מקליטה את עצמה ושולחת. ככל שזה קשור לפרסומים שלי - זה לא נכון. לא שקד הדליפה (ולראיה המבוכה שנגרמה לה)".

כזכור, לפני כשבוע נחשפו הקלטות של שרת הפנים בהן היא אומרת: "בני גנץ יפרק את העסק. הוא בכלל לא ראש ממשלה, הוא יותר גרוע מיאיר לפיד".

על שר החוץ יאיר לפיד אמרה שקד כי הוא "אדם שטחי, שעושה לנו פיגוע כל שבוע ונפתלי בנט מחלץ אותו. הוא עשה את זה איזה שלוש פעמים, מול הירדנים והאמריקאים ונפתלי חילץ, חד משמעית. אף אחד לא יודע על זה". בהמשך, כשנשאלה האם לדעתה תתקיים הרוטציה אמרה: "על זה אין לי תשובה. לא יודעת מה יהיה. נחכה עוד שנתיים ונראה. זה תלוי אם יש משבר, אין משבר. נראה".

שקד מסרה בתגובה על פרסום ההקלטות: "הדברים נאמרו בשיחה סגורה בשעת כעס בעידנא דריתחא לאחר שפורסמו תדרוכים נגדה. השרה שקד מצרה על הדברים ומצטערת אם פגעו".