לאחר שלוש וחצי שנים ללא תקציב, אושר לפנות בוקר במליאת הכנסת תקציב המדינה לשנת 2021, זאת ברוב של 61 חברי כנסת ובהתנגדותם של 59. שרת האנרגיה קארין אלהרר שוחחה על כך אחר הצהריים (חמישי) עם ליאת רון ואריה מליניאק, בתוכנית "איפה הכסף?" ב־103fm. "גאה בחברי יש עתיד בפרט ובחברי הקואליציה שעושים עבודה כבירה", אמרה. בהמשך, התייחסה לעלייה במחירי הדלק. 

"סוף סוף העבירו תקציב, הגיע הזמן שמדינת ישראל תצא לדרך", הסבירה השרה. "בסוף יש כללים, יש הסתייגויות ויש הצבעות, וצריך להצביע בעד או נגד". אלהרר הביעה אכזבה מהתנהלותה של האופוזיציה ואמרה: "לצערי חברי האופוזיציה בחרו להצביע נגד, מעבר לעניין האופוזיציוני צריך לחשוב גם על אזרחי ישראל ועל הרפורמות הגדולות, חבל שהם מתנגדים".

"לפעמים צריך להסתכל מעבר לקואליציה ולאופוזיציה, לא הכל זה אופוזיציה וקואליציה", הדגישה אלהרר. "זו לא ממשלה רגילה, כולם מבינים שאזרחי מדינת ישראל שבעים מבחירות וקמפיינים, ורוצים שידאגו להם. גם בממשלות הומוגניות יש רעשים, חריקות ואמירות שנזרקות אל חלל האוויר", אמרה וציינה כי "כל שרי הממשלה וחברי הקואליציה מבינים שאזרחי ישראל רוצים ממשלה שעובדת עבורם. הממשלה בואו תבחנו אותנו במעשינו". 

לאחר מכן, התייחסה השרה להתייקרות במחירי הדלק שאירעה לאחרונה ואמרה כי בסופו של תהיה ירידה: "יש משבר דלק עולמי ומשבר אנרגיה עולמי, אי אפשר לתלות הכל על מדינת ישראל. זה מבנה המיסוי, יכול להיות שצריך לשפר אותו ויש לשבת על זה עם רשות המיסים. עובדתית מחירי הנפט עלו, זה לא מיוחד למדינת ישראל". אלהרר סיכמה: "אנו לא שונים ממדינות אחרות במובן הזה. אנו מבינים את התהליך והמחירים ירדו". 

"זה לא היה צריך לקרות בשום צורה ואופן"

השרה אלהרר הביעה את דעתה על התקרית שאירעה לה בוועידת האקלים בגלזגו, זאת כשלא הצליחה להיכנס להיכל מאחר ולא היה נגיש. "זה באמת היה אירוע מסתכל שנבע מכל מיני סיבות שאני לא מצליחה להבין", אמרה. "זה לא היה צריך לקרות בשום צורה ואופן. למחרת ראש ממשלת בריטניה התנצל ואמר שזה לא היה צריך לקרות, והם יעשו הכל לתקן", סיפרה הוסיפה כי "מאז הכניסו אותי והכל בסדר, טיפלו בבעיה".