שפטים לשעבר חיים רמון שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל בתוכניתו ב-103FM על מצבה הנוכחי של האופוזיציה, לאחר העברת תקציב המדינה לשנים 2022-2021: "זה עוד מסמר בארון הקבורה של בנימין נתניהו מבחינה פוליטית. הוא לא הפסיק לטעות בשנתיים שקדמו לתקציב, הטעות הגדולה ביותר היא הסירוב לאשר תקציב בעצמו ואי קיום הרוטציה".

"היכולת של יו"ר האופוזיציה לשנות את הרכב הממשלה בכנסת הזו הוא קלוש עד לא קיים. מה שכן יכול לקרות ואולי יקרה זה בחירות. אני לא מכיר אופוזיציה שלא הייתה לה תוכנית להקדמת הבחירות", הוסיף רמון.

לטענתו, הסיכוי של יו"ר הליכוד להשיג 61 מנדטים בבחירות הבאות הוא נמוך למדי: "הוא נכשל בזה ארבע פעמים. בפעם החמישית הסיכוי אף קטן מהפעמים הקודמות. אם הוא לא יצליח להשיג 61 הוא לא יבחר, אני מניח שגם בליכוד יבינו את האמירה".

לטענתו של השר לשעבר: "נתניהו לא שומע לאף אחד, אבל לדעתי במצב הנוכחי הוא יכול לעשות רק דבר אחד שיזעזע את הקואליציה - וזה להודיע שאדם אחר מהליכוד יהיה מועמד לראש הממשלה. הוא ימשיך להיות יושב ראש המפלגה, כלומר האיש החזק בליכוד, כי אני לא חושב שמישהו יכול להיבחר היום בליכוד מבלי תמיכתו של נתניהו. אז רק דבר כזה יכול לערער  את הקואליציה, כי אין בה שום דבר משותף אמיתי - הדבק האדיר שמחזיק אותה, דבק שלא המציאו חזק ממנו, זה האיום שנתניהו יחזור לשלטון".  לסיכום אמר כי "נתניהו מכה על חטא בעוצמה של יום כיפור על אי קיום הרוטציה עם גנץ".