לאחר אישור תקציב המדינה בכנסת, העניק הערב (שישי) שר האוצר, אביגדור ליברמן, ראיונות לשלושת ערוצי הטלוויזיה. בראיון לחדשות 12 עקץ ליברמן את הליכוד ובנימין נתניהו, וכן התייחס לסוגיית המס על הכלים חד פעמיים.

על נתניהו אמר ליברמן: "לדעתי הקסמים שם כבר הסתיימו, בשלושה ימים שהיינו עכשיו בכנסת כמעט כל חברי הכנסת מהליכוד ניגשו אליי ואמרו 'איזה מטומטמים שהיינו שהלכנו אחריו ולא העברנו תקציב'. לדעתי תקופת הצייתנות שם הסתיימה".

"הסתכלתי על נתניהו, ראיתי איש כבוי, בלי להט, בלי מרץ, זה לא במקרה שהוא טעה שש פעמים בהצבעות, זה לא במקרה שהוא ישב עם הראש בתוך הספר", הוסיף ליברמן.

על טענות האופוזיציה כי בתקציב יש כספים שיעברו לחמאס אמר ליברמן: "מי שהתחיל להעביר כסף לחמאס במזוודות, שמו בנימין נתניהו. מי שלח את מנסור עבאס להיפגש עם הרב דרוקמן? אני? מרב מיכאלי? אנחנו יודעים בדיוק מי שלח. בתקציב אין גרוש שעובר לחמאס".

על סערת החד פעמי הוסיף: "מס החד פעמי לא מכוון נגד אף אחד. מי שנפגע זה החרדים בגלל הנהגת ש"ס ויהדות התורה. הם משאירים אותם בעוני. הם נלחמים בלימודי ליבה כי הם יודעים שבנאדם שיש לו השכלה לא תלוי יותר בקצבאות".

"כשיצאתי למערכת הבחירות הגדרתי את המטרות: להחליף את השלטון והעומד בראשו, וקואליציה בלי ש"ס ויהדות התורה. אני לא מתכוון להפר את זה", אמר ליברמן בסיום דבריו.

מהליכוד נמסר בתגובה: "ליברמן, שהביא אפס הישגים ב-30 שנה, חכם על חלשים. בזמן שהטיל את ״מס עבאס״, הפקיר את החיילים והעלה מיסים שפוגעים בשכבות החלשות, היטיב עם המונופולים ודאג רק לטייקונים החברים שלו".