חבר הכנסת, עמיחי שיקלי, התייחס הערב (שבת) בערוץ 13 לדיווחים לפיהם בימינה שוקלים להכריז עליו כפורש מהמפלגה, זאת לאחר שהחליט להצביע נגד תקציב המדינה לשנת 2020-2021.

"כשיהיה דיון פרישה, אני אאבק בנושא כי מנקודת המבט שלי מי שפרש מרשימת ימינה במובן העמוק והמהותי זה ארבעת חברי המפלגה שמובילים אותה", אמר והוסיף כי הם "בחרו להפר אחת לאחת את כל התחייבויות הבחירות כמו ממשלה עם לפיד וזה לא מוסרי ודמוקרטי לקחת ראשות  ממשלה בפחות מעשרה מנדטים, ואני מתכוון להיאבק". 

כזכור, בכירים בימינה אמרו למעריב: "הכל פתוח, בודקים את כל האפשרויות". אם אכן יחליטו במפלגה לפעול כך, שיקלי לא יוכל להתמודד בבחירות הבאות במסגרת מפלגה קיימת. עד כה נמנעו בימינה מנקיטה בצעד המדובר, מתוך מחשבה שניתן יהיה לשכנעו לשנות את דעתו בהצבעות מסוימות. כעת, אם וכאשר יאושר התקציב, בימינה לא רואים טעם להמשיך בניסיונות השכנוע, ולכן גוברים הסיכויים ששיקלי אכן יוכרז כפורש.

בהמשך, תקף את רה"מ, נפתלי בנט, ואת ממשלתו ואמר כי "ממשלת ישראל משלמת פרוטקשן לתנועת האחים המוסלמים. בנט אינו חלק מהמחנה הלאומי ואינו חלק מהימין. חברי המפלגה לא הם באמת מעריכים את בנט, הם מעריכים  את זה שהוא סלל להם את הדרך לשלטון".