חבר הכנסת מטעם סיעת ימינה יום טוב כלפון, שוחח היום (ראשון) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM, וסיפר על הפגישה עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, טרם ההצבעה על חוק התקציב.

בפתח השיחה אמר כלפון: "הפגישה הייתה שיחה בין שני אנשים מהימין, כשאחד מהם אומר לשני אתה יכול להציל את הימין והשני עונה לו תגדיר לי מה זה בדיוק ימין". כלפון הוסיף: "השבתי בצורה כזאת כי כשהוא הסכים להעביר 13 אחוז לערפאת מיו"ש האם זה ימין? הצביע בעד ההתנתקות זה ימין? מקפיא את ההתיישבות?".

לאחר מכן, נשאל כלפון על הפרות הבטיחות של בנט, כי לא יכתיר את לפיד לראש הממשלה ולא יישב עם עבאס, והשיב: "באים בטענות לבנט בנוגע להפרות הבטחות הבחירות שלו או חלק, האם נתניהו קיים את הבטחת הבחירות שלו? ב־96 הוא נבחר כשאמר שלא ייפגש עם ערפאת, לא רק שנפגש, התחבק איתו, אמר מצאתי חבר ומסר לו את חברון".

בהמשך, התייחס למצב של ימינה בסקרים: "הספידו את ימינה כמה פעמים. נתניהו החליט לפרק את גוש הימין ולהשאיר את ימינה באופוזיציה. פרסם פוסט ואמר שעד הראשון ביולי יעביר את הריבונות וימינה יחלפו מעל פני העולם. שנה אחרי, נתניהו לא העביר את הריבונות ובנט נהיה ראש הממשלה".

בסיום, התייחס לביקורות מצד הציונות הדתית על הקואליציה: "מאוד קל לדבר על הציונות הדתית, לא ראיתי שהמפלגה עברה מ־6 ל־14 מנדטים בסקרים. אם כל הציונות הדתית נגד הממשלה איך המפלגה של סמוטריץ' לא עולה בסקרים? תנו לנו לעבוד. אני לא רואה המון כיפות סרוגות מפגינים נגד הממשלה, או בהפגנה בכיכר הבימה בשבוע שעבר. לא רואה שביתות רעב של ראשי ההתיישבות. לא רואה את מנהלי המוסדות של החינוך הממלכתי דתי זועקים".