חברת הכנסת שירלי פינטו (ימינה) שוחחה הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחסה לאמירתה אמש כי חבר מפלגתה, עמיחי שיקלי, הוא "וירוס" במשכן הכנסת. "עמיחי שיקלי הוא כמו באג במערכת הפוליטית, הוא תוקף את המערכת מבפנים, ולא רק את המערכת הוא תוקף גם את ימינה. הוא לא עושה שום עבודה פרלמנטרית - הוא כמו וירוס שתקף את המחשב", הסבירה.

"לא אמרתי וירוס כחיידק, אלא וירוס כמו שתוקף את המחשב. אני הסברתי שהוא תוקף את המערכת מבפנים, לא מביא עשיה פרלמנטרית לא עושה כלום. ההסבר שאני נותנת עכשיו הוא בגלל שאנשים מוציאים דברים מפרופורציות. אני לא רואה סיבה להתנצל אני חושבת שהוא מתנהל בצורה בלתי תקינה", הוסיפה.

זו אינה הסערה הראשונה שמעוררת פינטו בתקופה האחרונה. לפני כחודש היא עוררה סערה לאחר שצייצה בחשבון הטוויטר שלה דברי ביקורת קשים על יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, בצל יום הזיכרון לרצח רבין, והאשימה אותו בהסתה. על הדברים האלו הסבירה חברת הכנסת: "לא התבטאתי נגד הימין, אני אשת ימין על מלא ומי שלא מכיר אותי - שידע. מחקתי את הציוץ כי הבנתי שכאישה חירשת אני לא נחשפתי לנרטיב שיש מאחורי המילה 'מרפסת".

"יש פה פערי תרבות - הביטוי הזה לא הגיע לקהילת החירשים. אני ידעתי שמאשימים את הימין ברצח רבין ועל זה התנגדתי באופן מוחלט, אבל לא ידעתי שהמילה 'מרפסת' שנויה במחלוקת. הייתי צעירה באותה התקופה, היום אני בת 33 - הבנתי את הטעות, זו לא בושה, לומדים מטעויות", הסבירה.

בהמשך דבריה, התייחסה פינטו לתקיפה בתחנת הדלק לכאורה של יושבת ראש הקואליציה עידית סילמן: "היא עושה המון למען הקואליציה, למען אזרחי מדינת ישראל, היא עובדת שעות על גבי שעות, ימים מטורפים שבהם היא חשופה לתקיפות - אני לא אופתע אם חס ושלום זה הגיע למשהו שהוא פיזי".

"דברים כאלה עוברים את הגבול, ואני מאמינה שאין סיבה שהיא לא תגיד את האמת. אני יודעת שהיא עוברת איומים, אבל לא רק היא - כל חברי מפלגת ימינה מקבלים איומים באופן יום-יומי, גם אני. קיבלתי הודעות שבהן כתבו לי שאני נכה מטומטמת, שחבל שאני פה, שאני צריכה להישרף. והשורה עוד ארוכה, אבל מה אני יכולה לעשות? אני ממשיכה לייצג את הציבור עם האמת שלי, ולקדם את האנשים עם מוגבלויות. זה תפקידי", סיכמה.