בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM בדיון על דבריה של ח"כ שירלי פינטו, שכינתה את ח"כ עמיחי שיקלי 'וירוס' ובהמשך טענה כי התכוונה לווירוס מחשבים ולא לנגיף. באופן מפתיע, השניים במהלך הדיון הצליחו להגיע להסכמה נדירה.

ינון אמר: "לאן זה עוד יגיע? אחרי זה היא אומרת על שיקלי שהוא לא מביא שום עשייה פרלמנטרית, לא את! את מייצגת ציבור! שיקלי שהוא מלך של הימין קושרים לו כתרים מהבוקר ועד הלילה, הוא לא מייצג ציבור? ואת מייצגת ציבור"?. 

הוא המשיך ואמר: "מה שהפתיע אותי זה שהיא אמרה שיש נרטיב מאחורי המילה מרפסת שהיא לא נחשפה אליו. היא אמרה 'בגלל שאני חירשת לא הבנתי מה זה המרפסת', נו באמת! את אישה שעשית משהו בחיים, באת על טיקט של בעלת מוגבלות ועם הדגל של לתקן את היחס כלפי בעלי המוגבלויות - שיהיה יחס שיוויוני, וברגע הראשון שאת עושה פאדיחה את מאשימה את המוגבלות שלך, שכאילו לא הבנת מה זה המרפסת? תגידי 'טעיתי' וזה הכל, למה היא צריכה להגיד 'בגלל שאני חירשת לא הבנתי את המשמעות של המרפסת'. נו באמת! זה מביך וזה לא ראוי - דווקא בגלל שזה הדגל שלך", התרעם.

לכך בן הגיב ואמר, "בוא נסגור את זה בצורה פשוטה. זאת הייתה אמירה רעה שלא הייתה צריכה להיאמר, לא יודע למה היא לא חזרה בה - אין על זה ויכוח".