כמיטב המסורת, פתחו הבוקר (שלישי) בן כספית וינון מגל את תכניתם ב-103FM בהתפתחויות במערכת הפוליטית. במרכז הדיון הבוקר, עמד נאומו של יו"ר האופוזיציה  בנימין נתניהו במליאת הכנסת אמש, שתקף את ראש הממשלה נפתלי בנט וטען כי לא סופרים אותו בעולם. 

כספית העריך: "מר נתניהו, לא סופרים אותך - תפסיק לבלבל את השכל. גם באותה פסגת אקלים בה בנט פגש את כל מנהיגי העולם, לא נרשם געגוע לנתניהו. עומד אחד פאתט, וממשיך לקושש תמיכה". 

"אני לא יודע איפה תיגמר הטרפת השלטונית", הוסיף. "אני חושב שימינה עשתה את המעשה הנכון, ובאותה מידה שמחלתי לגנץ, בנט אמר לנתניהו כל הדרך שיצטרפו לכל ממשלה שהוא יקים. מבחינת אלו שהצביעו לבנט, הסיפור לא נגמר".

בתגובה, השיב מגל: "בוא. נו באמת, עם זה אתה פותח את הבוקר? זה מה שהצלחת לקושש? את האירוע הזה? תנסה משהו אחר, כי זה לא עבד. מבחינת אלו שהצביעו לבנט, הסיפור לא נגמר. כשאדם שמבטיח הבטחות ובסוף עושה את הכל הפוך, הוא חלול". 

בתוך כך, בן סיפר גם כי "יום טוב כלפון הוא סיפר שנתניהו אמר לו 'לציונות הדתית יש לב גדול, אבל מוח קטן'. זה נתניהו, משתמש וזורק". ינון: "בגלל זה רוב הציונות הדתית תומכת בו".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm