שר החוץ, יאיר לפיד, פרסם היום (שלישי) פוסט בפייסבוק בו כתב כי גיסתו, אילאיל קרן, החליטה להתפטר מתפקידה בקק"ל בעקבות הביקורת הציבורית הרבה.

"גיסתי האהובה אילאיל הודיעה לי הבוקר שהיא מתפטרת מקק"ל ומכל תפקידיה ביש עתיד. לא היתה מוכנה לספוג את זה יותר. את ההתקפה הפרועה ברשתות. את ציוצי השופרות. את נתניהו, הנאשם בשלושה כתבי אישום, האיש שהשחית את המערכת במשך שנים, שעומד על הדוכן ואומר "אין הנחתום מעיד על גיסתו" לקול צחוקם הלעגני של כל אלה שמתנגדים לחוק שיאסור מנאשמים בפלילים לכהן בכנסת ישראל", כתב לפיד.

ליהיא לפיד ואחותה אילאיל קרן (צילום: רפי דלויה)
ליהיא לפיד ואחותה אילאיל קרן (צילום: רפי דלויה)

"אם אני הנחתום, הריני מעיד על גיסתי שאין אדם טוב וישר ממנה בעולם ואין לה מושג איך זה נפל עליה. כל מה שהיא רצתה זה להקים את מטה הנשים של יש עתיד. אני זה שביקש ממנה להגדיל ראש, ללכת לקק"ל בהתנדבות ולהלחם שם בשחיתות. אז היא עזבה. הזירה הציבורית תהיה מהיום מקום טוב קצת פחות. בדירקטוריון קק"ל, שם משמש כיו"ר עמית, שלמה אחיו של אריה דרעי, גם הוא נאשם בפלילים, ינשמו הבוקר לרווחה. אילאיל היא עורכת דין מוכשרת ושאלה הרבה יותר מדי שאלות קשות. שאלות שרק מי שרוצים את טובת הציבור שואלים", הוסיף.

"אילאיל תהיה בסדר כמובן. היא אהובה, היא חכמה, אנחנו משפחה חזקה. היא הבטיחה לי שתמשיך להיות פעילה בהתנדבות במטה הנשים, אבל זה לא התפקיד שלה לעמוד בקו האש התקשורתי. אנשי הספינים והמושחתים ניצחו את הקרב הזה, אנחנו נשאר כאן כדי לוודא שהם לא ינצחו במלחמה", סיים לפיד את דבריו.

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, חה"כ מיכאל מלכיאלי, הגיב: "נוכחנו שוב, כי יהיר לפיד לא יודע גבולות, אותה חוצפה, התנשאות ושחצנות הפכו לחלק בלתי נפרד, ואולי לעיקר באישיותו של ממציא 'השחיתות החדשה' בשם החוק והיושר. בעת הזו עליך לשתוק ולומר טעיתי".